Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Student Agency se přejmenovala na RegioJet. Kampaň ke změně zatím nechystá

Redakce MAM11. 4. 20169. 7. 2019

Už ne Student Agency a RegioJet, ale pouze RegioJet. Přepravní společnost Radima Jančury spojila svou autobusovou a železniční přepravu od 4. dubna pod společný název. “Firma má v Česku zázemí, za hranicemi ale název nebyl úplně nejšťastnější,” vysvětlil rozhodnutí majitel společnosti Radim Jančura. Dalším důvodem má být podle ředitelky autobusové dopravy společnosti Ivany Kašické větší propojení s vlaky. Značku RegioJet už společnost na železnicích používá delší dobu v Česku i na Slovensku.

Přejmenování celé společnosti se Student Agency rozhodla spojit s dodávkou 45 nových autobusů Irizari8. Ty už jsou polepené novým logem RegioJet. Nové jméno se objevuje i na autobusech na lince Praha-Brno či na autobusových nádražích v obou městech. V průběhu následujících týdnů dojde postupně k přejmenování celé flotily, propagačních materiálů i nádražních hlášení.

Celý proces změny názvu bude podle Ivany Kašické trvat do konce roku a obnáší kromě jiného i komunikaci se zahraničními partnery. Je potřeba zabezpečit, aby změna názvu nevedla k problémům například s licencemi.

Rozhodnutí i zpracování nového jména proběhlo s výjimkou výroby polepů a tisku materiálů v rámci společnosti. Na změně nepracovala žádná agentura a zatím ji nedoprovází žádná větší propagace. Pouze na sociálních sítích společnosti a několika citylightech se objevila grafika upozorňující na změnu. “Chceme počkat na první vlnu reakcí a pak se rozhodneme, jestli budeme nasazovat větší komunikační kampaň,” vysvětluje Kašická.

Vizuál ilustrující změnu názvu se objevil pouze na sociálních sítích společnosti a několika citylightech.
Foto: Regiojet

×

Protonové centrum čeká na zázrak

Starší článek

Nejoblíbenější sportovec je Jágr

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více