Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Pražský deník mění koncept

Redakce MAM25. 4. 20169. 7. 2019

Pražský deník zkvalitní svůj obsah pro současnou cílovou skupinu. Předeslal to Michal Klíma, generální ředitel VLP. K tomu bude přispívat 30členná redakce, která vznikla sloučením stávající redakce Pražského deníku a redakce dodávající celostátní obsah. Spolupracovat bude i s novináři z tabletového deníku Dotyk a část obsahu bude také regionálního charakteru.

Nové vydání Pražského deníku vyjde v 70tisícovém nákladu a bude stát deset korun. Rozšířil se i počet distribučních míst, kterých jsou aktuálně zhruba tři tisíce. Vydavatelství chce noviny nabídnout i předplatitelům časopisové sekce, která po spojení s Astrosatem čítá 30 tisíc lidí. ­Redesign novin doprovází i kampaň, již obstarala agentura Dark Side.

“Nejsou to noviny o Praze, ale noviny pro Prahu,” nastínil nový koncept Pražského deníku Roman Gallo, který za projektem stojí. Redesignovaný titul by měl nabídnout praktické pražské zpravodajství primárně zaměřené na řešení “životních situací”, servisní informace z města, datovou žurnalistiku, ale i sportovní či ekonomické zpravodajství. VLP se chce po převzetí skupinou Penta soustředit na profesionalizaci managementu. V září se redakce Pražského deníku i časopisecké sekce přestěhuje do Jinonic, kde vznikne integrovaný newsrooom.

“Aktuálně prodáváme stovky až tisíce kusů Pražského deníku,” řekl Michal Klíma. VLP by situaci chtělo zvrátit díky redesignu, zkvalitnění obsahu a redakčním změnám.
Foto: VLP

×

LG najalo Jasona Stathama s Jasonem Stathamem

Starší článek

U hybridní TV nás baví archiv

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více