Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Osvěžte firemní newsletter novými nápady. Hlad je po praktických návodech

Redakce MAM25. 4. 20169. 7. 2019

Dobré rady zdarma jsou jednou z nejlepších cest, jak přimět odběratele newsletteru, aby se začetli do obsahu. Osvědčují se podobně jako videonávody na YouTube: čtenáři se chtějí dozvědět něco nového, co rozšíří jejich dosavadní znalosti. Inspirujte se následujícími náměty, jak obohatit obsah e-mailových zpravodajů.

Zvědavost jako motor newsletteru

Bezplatné jednoduché webináře, kurzy na pokračování, návody a doporučení fungují nejen u stávajících odběratelů, ale také jako magnet pro získání nových. Z podobného soudku jsou vzdělávací články: překvapte příjemce něčím, co ještě nezná, anebo ho naveďte, jak správně použít novinku na trhu.

Pokud podobným obsahem pravidelně zásobujete firemní blog, zahrňte ukázky z něj také do e-mailu. Využijte newsletter k zodpovězení nejčastějších otázek zákazníků a zároveň podchyťte zpětnou vazbu – dejte jim možnost, aby se ze zpravodaje proklikli na dotazník, průzkum nebo jednoduché hlasování (ideálně podpořené drobnou odměnou za účast). Přidejte názorné příklady, jak používat produkty, a podělte se o příběhy spokojených zákazníků, které podpoří “lidskou tvář” vašeho obchodu. Té také pomůže, když newsletter nebude odesílat jen anonymní firma, ale (alespoň naoko) konkrétní zaměstnanec.

Spolehlivým tahákem jsou slevové kupony a výhodné nabídky pro odběratele. Přínos mohou mít i odkazy na obsah třetích stran, třeba na recenze vašich služeb a výrobků. A už tradičním fíglem k přilákání pozornosti jsou fotky: od zákulisí firmy až po inovativní produktové snímky.

Příklad “lidské image” firmy. Newsletter Brašnářství Tlustý upozorňuje na rozšíření sortimentu prostřednictvím fotky konkrétního člověka, který se učí vyrábět nový produkt.
Foto: Brašnářství Tlustý

×

LG najalo Jasona Stathama s Jasonem Stathamem

Starší článek

U hybridní TV nás baví archiv

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více