Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Média na klíč jsou silná i v regionu

Redakce MAM4. 4. 20169. 7. 2019

Firemní noviny nebo obecně média na klíč se mohou stát důležitým sdělovacím prostředkem v regionech. Potvrzuje to třeba vysoká popularita měsíčníku Kraj Vysočina, který vydává společnost R Media. Vychází v nákladu 224 tisíc kusů, a když některému odběrateli nepřijde do schránky, neváhá podat písemnou stížnost vedení kraje i vydavateli. Z pohledu nákladu je dokonce největším českým měsíčníkem vůbec, konkurovat mu mohou jen různé časopisy s recepty (o padesát tisíc výtisků za ním zůstává i magazín Blesk Vaše recepty).

A podobnou zkušenost mají třeba v Táboře, kde R Media vydává měsíčník Noviny táborské radnice. Obsahem jde o klasický městský zpravodaj, což vazbu na region ještě posiluje. Sepětí média s místním děním vytváří ideální podmínky i pro inzerenty. Distribuce je přitom zaručená, na Vysočině i v Táboře totiž chodí čtenářům noviny zdarma přímo do schránek.

Typičtějším firemním médiem v portfoliu R Medie je třeba AWT Kompas pro logistickou společnost Advanced World Transport anebo týdeník Horník vydávaný pro firmu OKD. Ten má dokonce i jednu stránku v polštině a v roce 2013 si odnesl ocenění Zlatý středník. Navzdory své periodicitě nemá Horník za cíl konkurovat zavedeným regionálním médiím, ale podporuje komunikaci se zaměstnanci, jejich rodinami i bývalými kolegy. Odráží tedy především dění v oboru.

Silným segmentem pro R Medii jsou výroční zprávy. Naposledy je připravila pro Škodu Auto, Penzijní společnost České pojišťovny nebo Povodí Vltavy. Vytváří i nefinanční reporty (GRI) včetně jejich interaktivní podoby.

 

 

Zdroj: Archiv R Media

×

1. Erekci podporujte až v noci, rozhodli poslanci

Starší článek

Hitem zahrádkářů jsou jahody a rajčata

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více