Komunikaci Teska vede nadšený turista a strůjce Happy Hours pro novináře

4. 4. 2016 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Budoucí kariéra v oboru marketingu a firemní komunikace se začala pro Jána Kondáše rýsovat až s pozdějším studiem na univerzitách ve Velké Británii a USA a s MBA diplomem v oblasti PR a budování reputace firmy v kapse. Původně je totiž absolventem fyziky polovodičů na Univerzitě Komenského v Bratislavě. Do jeho současné agendy v Tesco Stores ČR, kam nastoupil v únoru, spadá externí a interní komunikace, aktivity v oblasti společenské zodpovědnosti i vztahy s vládními institucemi. V řetězci se má podílet i na zavádění transformačního programu One Europe v zemích střední Evropy. „Příležitosti, které mi život nabídl, mě zavedly do firem, které procházely zásadními transformačními procesy,“ říká. Právě tehdy zjistil, že v této oblasti vidí svou budoucnost. „Dělat profesionální korporátní komunikaci mě nesmírně baví pro její různorodost i komplexnost zároveň.“ Tu si naplno vyzkoušel zejména během devítiletého působení (2002-2011) ve společnosti Slovak Telekom na pozici ředitele pro korporátní komunikaci. Navzdory nepříznivé výchozí situaci se firmě pod jeho vedením podařilo „narovnat“ vztahy s novináři, zvýšit svůj kredit v rámci mediální obce a zlepšit svou celkovou reputaci. V rámci připravené strategie navrhl nové způsoby a formy komunikace s médii, mezi vrcholovými manažery prosadil transparentnější mediální politiku a novináře si získal formátem Happy Hours, v rámci nějž se mohli pravidelně a v neformálním prostředí setkávat s nejvyššími představiteli firmy. Inovací se nebál ani v oblasti interní komunikace. „Failure is not an option…“ čili selhání nepřichází v úvahu, tak zní osobní motto Jána Kondáše v profesním životě. Dnes již s úsměvem vzpomíná na horké chvilky, kdy přivázán lanem ke skále kdesi v Tatrách řešil krizovou komunikaci svého bývalého zaměstnavatele: „Z druhého konce mě novinář žádal o stanovisko k tomu, že do interní sítě firmy se nabourali hackeři. Sociální sítě jsou toho prý plné a hackeři se k ataku veřejně přiznali.“

Před nástupem do Teska pracoval na pozici managing partner pro společnost Arcys, kde se zabýval strategickým poradenstvím v oblasti korporátní komunikace. Jánu Kondášovi je 51 let. Ze sportů mu jsou blízké cyklistika a volejbal, rád chodí na horské túry a vaří. Část volného času věnuje spolupráci s neziskovkami.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.