Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Kateřina Borovanská: Na firemním obsahu se projevují synergie

Redakce MAM4. 4. 20169. 7. 2019

Už potřetí si letos přeberou ceny vítězové soutěže Fénix content marketing. Jarní vyhlašování bude ve futuristickém duchu a uskuteční se 4. května v multiplexu Cinema City na pražském Andělu. Pořadatelka soutěže Kateřina Borovanská slibuje, že se ceny na dotyk rozsvítí a společně poskládají nápis future – budoucnost.

Čím překvapily letošní přihlášky do Fénixe?

Není to přímo překvapení, spíš radost. Já i porotci jsme museli uznat, že zpětná vazba z minulého ročníku se u nejedné práce pozitivně promítla do kvality znovu přihlášených projektů v roce letošním. Soutěžící svou propagaci rozvíjí. Je hezké sledovat inovaci, design a efektivitu využití tak skvělého nosiče, jako je firemní médium. Hledání kvality na českém trhu ostatně bylo jedním z hlavních motivů vzniku soutěže Fénix content marketing. A pokud bych měla vypíchnout nějaký trend, tak obrazová výbava kraluje, nedočítavost se prohlubuje, tudíž se i texty krátí.

Potvrzuje zpracování a celkové pojetí přihlášených médií konec ekonomické krize?

Sleduji navyšující se důvěru k tvorbě contentmarketingové strategie. Zadavatelé vnímají hodnotu loajality svých klientů, neskutečnou efektivitu firemního obsahu v souvislosti s retencí zákazníka. I díky tomu šetří a mohou své aktivity rozvinout. Sleduji snahu o recyklaci a užívání synergie ve tvorbě firemního obsahu. Fantastickou práci za poslední rok předvádí mixem komunikačních kanálů mnoho přihlašovatelů (například Zoot, Vodafone nebo KPMG).

Tématem letošního ročníku je budoucnost. Je u firemních médií vidět posun od tradičního zpracování k on-line formátům?

Myšlenka konceptu Future vychází ze změny mezilidské komunikace nástupem technologií (iPad v roce 2011, boom smartphonů, mobilní aplikace a další). Tím vším se zásadně proměňuje konzumace obsahu a možnosti firem oslovit svoje zákazníky. Souběžně nastupuje i přehlcenost informacemi a vysoká selektivnost na straně druhé. Firmy na tuto příležitost reagují množstvím komunikačních kanálů – spíše tedy rozpažením než odklonem od tradičního tisku. Ten stále boduje v důvěryhodnosti. Je vnímán jako nosič hodnoty a vrcholné kvality obsahu.

Na co se můžeme těšit při letošním vyhlašování?

Letošní vyhlášení v sobě spojí prestiž, zábavu a radost vítězů. Těšit se můžete na ceny, které se po doteku lidské ruky rozsvítí. Do budoucnosti vás přenese v roli moderátora Karel Mindless Novotný, brand consultant. Fiat lux – content marketing roste!

Kateřina Borovanská
výkonná ředitelka agentury Freya CZ

Před založením své agentury pracovala například ve společnostech TCB Communication, AMI Communications nebo Hill + Knowlton Strategies. Soutěž Fénix pořádá třetím rokem.

×

1. Erekci podporujte až v noci, rozhodli poslanci

Starší článek

Hitem zahrádkářů jsou jahody a rajčata

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Martina Maňhalová

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více