Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Jak vypadají kvalitní časopisy? Němci ocenili Hochtief, Allianz nebo město Hamburk

Redakce MAM4. 4. 20169. 7. 2019

Jednou z největších evropských soutěží firemních médií je německá BCP Award, která pravidelně posuzuje stovky přihlášených časopisů a webů. Od letošního roku se kvůli rozvoji nových technologií přejmenovala na BCM – Best of Content Marketing. Nevýhodou prudkého rozvoje technologických platforem je ovšem nárůst hodnocených kategorií a tím i počtu potenciálních vítězů. K základním oceněním přibyly třeba speciální ceny za nejlepší obálku, nejekologičtější zpracování nebo inovativní polygrafické řešení. Při podobném rozvětvení pak trochu hrozí, že si nějakou “cenu útěchy” odnese každý, kdo projde kolem. Přesto se některé práce výrazně vymykají.

Ahoj, tady Hamburk

Ve veřejné sféře porota loni ocenila zlatem turistický magazín města Hamburk s námořnickým názvem Ahoi. Koncept propojuje web, sociální sítě a tištěný časopis. On-line podoba myslí kromě standardní anglické verze i na blízké sousedy v Dánsku. Největší německý přístav se výrazně projevuje v obsahu, kde je život na moři a lodích častým námětem. Nechybí ani průmysl, design, nebo pozvánky na kulturní akce.

V kategorii klientských časopisů z oblasti finančních služeb zabodovala pojišťovna Allianz s magazínem 1890. Název odkazuje na rok založení společnosti, ale obsahově naštěstí v devatenáctém století nezůstal. Svůj obor Allianz představuje populárně pojatými články, například fotogalerií různých méně či více obskurních skrýší na peníze. Nevyhýbá se ani módě: z nabídky luxusních značek si redakce pro fotoeditorial vybrala kožené pásky, čímž parafrázuje známé heslo o utahování opasků (ačkoliv jejich ceny signalizují spíše opak). Činnost pojišťovny je v časopise všudypřítomná, ale není násilná a “tvrdé” korporátní promo je na několika zadních stranách. Firma si odnesla i ocenění za nejlepší propojení off-line a on-line zpracování.

Velké věci na velkých fotkách

Společným znakem oceněných médií je, že nešetří na profesionálně nafocených snímcích, a to nejen na portrétech, ale ani na fotografiích přibližujících běžný firemní provoz. Vidět je to například v B2B magazínu stavební společnosti Hochtief. Časopis s názvem Concepts nabízí třeba reportáž ze stavby v extrémních podmínkách, které vévodí fotografie z výstavby vodní elektrárny na Islandu, během níž stavaři zápasili s krutými mrazy, které obalily techniku rampouchy. Zasněžené náklaďáky se dostaly i na titulní stranu. Jiné číslo představuje krásu moderních divadel a muzeí.

Cenu za nejlepší B2B web dostaly stránky RoadStars, které nápaditě představují kamiony Mercedes-Benz. Obsahují nejen výpravné články, v nichž korby střídají cisterny a tahače sklápěčky, ale lákají také na různé akce a udržují kolem sebe celou komunitu diskutující o přednostech nákladních aut. Nechybí ani katalog vozidel a služeb. Web Roadstars.mercedes-benz.com je lokalizován do třinácti jazyků.

Zákaznický magazín Allianz umí vtipně propojit popkulturu s firemními experty. V aktuálním čísle třeba sečetli všechny škodní události, které ve filmu Spectre způsobil James Bond.

×

1. Erekci podporujte až v noci, rozhodli poslanci

Starší článek

Hitem zahrádkářů jsou jahody a rajčata

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více