Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Hitem zahrádkářů jsou jahody a rajčata

Redakce MAM11. 4. 20169. 7. 2019

Pěstitelské nebo zahradnické potřeby jako semena, sazeničky, květiny a další kupují dvě třetiny internetové populace (65 %), a to spíše ženy a střední věková kategorie. Čtvrtina dotázaných (23 %) nakupuje pěstitelské nebo zahradnické potřeby převážně v zahradnictví, častěji jsou to obyvatelé malých obcí. Převážně velké hobby markety, jako je Obi, Bauhaus a další, volí 16 procent respondentů. Stejné procento dotázaných (16 %) nakupuje rovnoměrně jak v zahradnictví, květinářství, tak v hobby marketech.

Poradenství, individuální přístup a kvalita jsou hlavními výhodami zahradnictví oproti velkým hobby marketům. Velké markety zase poskytují široký výběr a nízké ceny. Naopak zahradnictví mají většinou vysoké ceny, menší výběr a kratší otevírací dobu. V hobby marketech lze zase očekávat horší kvalitu či horší přístup a neznalost obsluhy.

Téměř polovina dotázaných (47 %) má u domu svou vlastní zahrádku, další pětina (21 %) ji má na chalupě či zvláštním pozemku (typicky obyvatelé velkoměst). A na co z úrody se letos na svých zahrádkách nejvíc těší? Hitem sezony budou jahody a rajčata, dále pak obecně ovoce a zelenina. Zahradu si nedovedou představit ani bez květin, keřů a stromů.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

×

Protonové centrum čeká na zázrak

Starší článek

Nejoblíbenější sportovec je Jágr

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více