Hitem zahrádkářů jsou jahody a rajčata

11. 4. 2016 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pěstitelské nebo zahradnické potřeby jako semena, sazeničky, květiny a další kupují dvě třetiny internetové populace (65 %), a to spíše ženy a střední věková kategorie. Čtvrtina dotázaných (23 %) nakupuje pěstitelské nebo zahradnické potřeby převážně v zahradnictví, častěji jsou to obyvatelé malých obcí. Převážně velké hobby markety, jako je Obi, Bauhaus a další, volí 16 procent respondentů. Stejné procento dotázaných (16 %) nakupuje rovnoměrně jak v zahradnictví, květinářství, tak v hobby marketech.

Poradenství, individuální přístup a kvalita jsou hlavními výhodami zahradnictví oproti velkým hobby marketům. Velké markety zase poskytují široký výběr a nízké ceny. Naopak zahradnictví mají většinou vysoké ceny, menší výběr a kratší otevírací dobu. V hobby marketech lze zase očekávat horší kvalitu či horší přístup a neznalost obsluhy.

Téměř polovina dotázaných (47 %) má u domu svou vlastní zahrádku, další pětina (21 %) ji má na chalupě či zvláštním pozemku (typicky obyvatelé velkoměst). A na co z úrody se letos na svých zahrádkách nejvíc těší? Hitem sezony budou jahody a rajčata, dále pak obecně ovoce a zelenina. Zahradu si nedovedou představit ani bez květin, keřů a stromů.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.