Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Employer brand – móda, nebo nutnost?

Redakce MAM4. 4. 20169. 7. 2019

Mluvit o employer brandu je v posledních letech populární. Logicky, ekonomická krize pominula, nezaměstnanost klesá a už zase “nejsou lidi”. Na pracovní trh nastoupila nová generace, která jinak komunikuje, cení si svého volného času a očekává smysluplnou a rozvíjející práci. Firmy se snaží nové zaměstnance získat různými způsoby, vytvořit co nejlepší kariérní stránky, náborová videa, ukázat, v čem je firma zajímavá a jaké hodnoty vyznává. Employer brand musí být atraktivní, unikátní a odpovídat potřebám a očekáváním potenciálních zaměstnanců. Zároveň by měl ukázat hodnoty firmy, aby přitahoval kandidáty s podobnými hodnotami.

Employer brand ovšem není jen otázkou toho, co říkáme navenek, významně ho spoluvytvářejí stávající zaměstnanci. Ti reflektují, jak se jim ve firmě pracuje, a dle toho jsou ochotní firmu doporučit. “Bohužel stále platí, že podíl negativních zaměstnaneckých zkušeností přetrvává nad pozitivními,” uvádí Lenka Šilerová, employee relationship director v agentuře Ipsos. “Nelze se pak divit, že zaměstnanci svého zaměstnavatele příliš nedoporučují.” Net promoter score (NPS) mezi českými zaměstnanci je pouhých -17.

Jak podpořit doporučování? Dbát na dodržování slibů, férové jednání a na ocenění zaměstnanců a uznání jejich práce. Budování “employer brandu” je sice trendem, ale nejde o nic jiného než o budování dobré reputace společnosti ve všech ohledech.

Ipsos ERM je divize zaměřená na řízení vztahů se zaměstnanci, podporu zaměstnanecké zkušenosti a na zaměstnanecké výzkumy. Více na www.ipsos.cz/ipsos-erm

×

1. Erekci podporujte až v noci, rozhodli poslanci

Starší článek

Hitem zahrádkářů jsou jahody a rajčata

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více