Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Časopisem roku je Forbes

Redakce MAM25. 4. 20169. 7. 2019

Vydavatelství MediaRey SE může slavit. V pravidelné soutěži Časopis roku, kterou pořádá Unie vydavatelů, ovládly jeho magazíny hned čtyři kategorie včetně té nejcennější. Inovovaná soutěž udělovala ocenění v celkem devíti žánrových kategoriích. Letos se časopisy nedělily podle prodaného nákladu a přihlášené tituly nemusely být auditovány.

Titul Časopis roku připadl měsíčníku Forbes. Cenu převzal z rukou moderátorky Ivy Kubelkové jeho šéfredaktor Petr Šimůnek. “Pro média je důležitá značka i jejich image. Ale nejdůležitější jsou lidé, kteří je dělají. Nás je v redakci třináct a dalších šest lidí sedí v back officu. Těmto lidem já děkuji,” řekl.

Šimůnek si ještě převzal cenu za nejlepší obálku, kterou vyhrálo červnové číslo s Jiřím Bartoškou objektivem fotografa Jiřího Turka. Forbesu se v této kategorii podařilo obhájit loňský triumf, kdy uspěl s fotografií Pavla Tykače. “Náš fotograf Jiřího Bartošku zvládl takto nafotit během pěti minut,” dodal Šimůnek.

Forbes vyhrál i v kategorii Zpravodajství a ekonomika a Šimůnek si na pódium přišel vyzvednout i cenu pro sesterský projekt, čtrnáctideník Newsweek, za Objev roku. “Newsweek mi připomíná, jak těžkou práci vlastně máme, když prodáváme lidem časopis za 60 korun a víc. Doufám, že Newsweek tu bude příští rok ještě figurovat i v jiné kategorii,” vyjádřil své přání.

Závěrečná řeč Petra Šimůnka se už nesla v duchu filozofie Forbesu. “Prodáváme 20 tisíc kusů. Svědčí to o tom, že tu žije spousta lidí, kteří se chtějí inspirovat jinými úspěšnými lidmi a jejich příběhy. Česko se někdy může zdát jako divná země, ale je to skvělá země,” uzavřel Šimůnek pozitivně. V Česku se jeho Forbesu objektivně daří a příští rok oslaví páté výročí své existence na zdejším trhu.

Dny Marianne se vyplatily

Zabodovalo také vydavatelství Burda Praha, které bylo úspěšné s měsíčníky Marianne (kategorie Životní styl) a Apetit (kategorie Ženský svět). “Zářijové Marianne se slevovými kupony se prodalo 136 tisíc kusů a obchodníci měli tržby ve výši 423 milionů korun,” pochlubila se s výsledky Dnů Marianne Petra Fundová, ředitelka vydavatelství. Tři ceny získalo také Czech News Center, jmenovitě za tituly Svět motorů (Sport a hobby), Reflex (Svět a společnost) a ABC (Děti a mládež).

Dvě ceny získalo i vydavatelství Astrosat Media. National Geographic opanoval kategorii Populární věda a technika a TV Star vyhrál v kategorii Volný čas. Business Media pak vyhrálo s časopisem Moderní byt v kategorii Bydlení a zahrada.

Šéfredaktor Časopisu roku Forbes Petr Šimůnek děkoval hlavně svému týmu. “Nejdůležitější jsou pro média lidé, kteří je dělají,” řekl.
Foto: Libor Fojtík

Obálka roku s Jiřím Bartoškou.

×

LG najalo Jasona Stathama s Jasonem Stathamem

Starší článek

U hybridní TV nás baví archiv

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesensky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více