Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Bezpečně [email protected] internetu

Redakce MAM4. 4. 20169. 7. 2019

S internetem je to podobné jako s jakýmkoliv velkým městem. Je scestné myslet si, že na vás za každým rohem číhá nebezpečí, a neužít si tak vše, co nabízí. Stejně tak je ale naivní domnívat se, že se vám nemůže nic stát, a nedávat si za jistých okolností pozor. A kvůli čím dál sofistikovanějším podvodům se může stát, že na internetu se nechají podvést i lidé, kteří si s počítači jinak rozumí. Nebo jim k tomu bezelstně dopomohou jejich blízcí.

Společnost Seznam vydala ve spolupráci s vydavatelstvím Grada knihu Bezpečně [email protected] internetu. Stojí za ní dva zkušení autoři, Martin Kožíšek, který osm let vede projekt Seznam se bezpečně!, a vedoucí oddělení informační kriminality SKPV Krajského ředitelství hl. m. Prahy Václav Písecký (rozhovor jste si mohli přečíst v MAM 10/2016).

Velké množství skutečných příběhů, se kterými se během své práce Kožíšek i Kopecký setkali a které čtenáři nabízejí jako ukázku všemožných nástrah internetu, činí z knihy chvílemi překvapivě poutavé čtení. Od vydírání přes obchodní podvody až po případy zneužití. Při některých příhodách budete kroutit hlavou – přesvědčení devatenáctileté slečny, že si na českém diskusním fóru píše s americkou popovou hvězdou Justinem Bieberem, je úsměvné. Při jiných vám, zejména pokud máte děti, bude tuhnout úsměv. Když Seznam v rámci pokusu pod utajenou identitou oslovil 1800 dětí na sociální síti Lidé.cz a nabídl jim ne zcela standardní “brigádu”, pětina z nich na nabídku kývla. Průměrná cena heterosexuálního styku je podle zjištění Seznamu u podobných nabídek 750 korun. Osm procent dětí už zároveň někdy na internet umístnilo fotku, na které jsou částečně, nebo úplně nahé. I kvůli takovým pasážím není kniha Bezpečně [email protected] internetu typické čtení před spaním. Seznam i policie v ní ale odvedly kus důležité práce.

Z průzkumu mezi 12 400 uživateli 19,8 procenta uvedlo, že v profilech na sociálních sítích neuvádějí pravdivé informace nebo je zkreslují.

×

1. Erekci podporujte až v noci, rozhodli poslanci

Starší článek

Hitem zahrádkářů jsou jahody a rajčata

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více