7. Rumunská kampaň vyrazila do světa

4. 4. 2016 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Až do zahraničních médií se dostala nová kampaň aktivační agentury Geometry Global pro rumunskou fotbalovou federaci a vydavatelství Niculescu Publishing House podporující uvedení nové učebnice matematických úkonů. Fotbaloví reprezentanti rumunského celku nastoupili k nedávnému zápasu proti španělskému celku s dresy bez svých čísel – přesněji řečeno jejich čísla byla vyjádřena lehkými a středně složitými početními úkony. Nejčastěji se jednalo o násobení či sčítání, ale výjimkou nebyly ani mocniny či zlomky. Rumunsko má totiž podle studie Eurostatu nejvyšší míru zanedbávání povinné školní docházky – v roce 2014 to bylo 18 procent. Kampaň se tak snaží apelovat především na autority, učitele, rodiče i další opinion leadery, jimiž jsou také sportovci, aby se zasadili o prevenci tohoto nebezpečného jevu. Nápaditá „aktivace“ sklidila velmi dobrou odezvu i ve světových médiích – a to nejen sportovních. O neobyčejném upozornění na mezery ve výuce na základních školách napsali pochvalně třeba v britském deníku The Guardian nebo v americkém Washington Postu.

Fotbalisté a školy, to prý nikdy nešlo moc dohromady. V Rumunsku však přišli na spojení, které dává krásný smysl.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.