5. MŠMT vyhlásilo tendr na kampaň za 56 milionů

4. 4. 2016 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ministerstvo školství hledá dodavatele pro mediální kampaň na podporu Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání. Předpokládaná hodnota zakázky je 56 milionů korun, kampaň by měla zahrnout televizi, internet a tištěná média. Podle dokumentace veřejné zakázky chce ministerstvo oslovit širokou veřejnost starší 15 let i odborníky. Kampaň by měla trvat třicet měsíců a úřad očekává dodání devíti minipořadů o délce deseti minut a šesti klasických půlminutových televizních spotů. V rámci zakázky hledá také agenturu na plánování a nákup mediálního prostoru pro tyto hotové pořady a spoty. Internetová kampaň se spolehne na bannery a propagaci facebookové stránky operačního programu, v tisku mají vyjít inzeráty.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.