4. Všichni jsme jeden tým, vzkazují olympionici

18. 4. 2016 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Dlouhodobou kampaň s mottem „Všichni jsme jeden tým. Czech team“ spustil Český olympijský výbor. Nejen ve sportovních fanoušcích chce probudit odhodlání, fair play, týmového ducha, odvahu a hrdost, přičemž každý z těchto atributů ztělesňují ambasadoři kampaně Kateřina Emmons, David Svoboda, Mirka Topinková Knapková, Vavřinec Hradilek a Martin Doktor. V kampani z dílny Ogilvy & Mather, konkrétně rozhlasovém spotu, nechybí ani Emil Zátopek, jehož osobnost provází v různých podobách český olympijský tým v roce 2016. Kampaň bude ve druhé fázi během léta pokračovat aktivací směrem k olympijským hrám a parkům.

Spot ČOV režíroval David Ondříček, běžkyni ztvárnila herečka Jana Pidrmanová. Další casting: olympionici, fanoušci, dobrovolníci.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.