4. Poštovní spořitelna mění komunikaci i maskoty

11. 4. 2016 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Poštovní spořitelna změnila komunikační koncept svých kampaní včetně maskotů. Cílem je představit Poštovní spořitelnu jako moderní bankovní značku, která nabízí srozumitelné, jednoduché a dostupné finanční produkty a služby. Žlutomodrou postavičku pošťáka nahradila skupinka poštovních skřítků v čele se skřítkem Radostínem. Každý z nich má ztvárňovat jeden z bankovních produktů Poštovní spořitelny, což je nápad, který lze najít i u konkurence. První kampaň v tomto konceptu propaguje půjčky. Mediamix počítá s TV spoty, internetem, OOH reklamou a rovněž podporou v místě prodeje. Kreativu dodala agentura Creative Brand.

Skřítci Poštovní spořitelny chtě nechtě vyvolávají asociaci s rodinou Palečkových České spořitelny.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení