2. ČT vybrala víc peněz za reklamu a teleshopping

4. 4. 2016 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká televize zveřejnila neauditované hospodářské výsledky za loňský rok. Objem výnosů z komerčních aktivit podle nich klesl o 1,5 procenta. Meziročně sice Kavčí hory získaly více peněz za reklamu a teleshopping, ale méně z barterových operací. Nejvýznamnější část rozpočtu veřejnoprávní televize, televizní poplatky, měla také negativní vývoj. Kavčí hory na nich vybraly o 54 milionů korun meziročně méně. Televize to vysvětluje jednak snížením množství rozesílaných upomínek a jednak poklesem přihlášených televizních přijímačů. Celkový výběr poplatků se tak zastavil na částce 5,6 miliardy korun. Pokles v příjmech kompenzovala Česká televize snížením nákladů na provoz a výrobu programů. Například mzdové náklady ořezala o sedm milionů korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.