Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

2. ČT vybrala víc peněz za reklamu a teleshopping

Redakce MAM4. 4. 20169. 7. 2019

Česká televize zveřejnila neauditované hospodářské výsledky za loňský rok. Objem výnosů z komerčních aktivit podle nich klesl o 1,5 procenta. Meziročně sice Kavčí hory získaly více peněz za reklamu a teleshopping, ale méně z barterových operací. Nejvýznamnější část rozpočtu veřejnoprávní televize, televizní poplatky, měla také negativní vývoj. Kavčí hory na nich vybraly o 54 milionů korun meziročně méně. Televize to vysvětluje jednak snížením množství rozesílaných upomínek a jednak poklesem přihlášených televizních přijímačů. Celkový výběr poplatků se tak zastavil na částce 5,6 miliardy korun. Pokles v příjmech kompenzovala Česká televize snížením nákladů na provoz a výrobu programů. Například mzdové náklady ořezala o sedm milionů korun.

×

1. Erekci podporujte až v noci, rozhodli poslanci

Starší článek

Hitem zahrádkářů jsou jahody a rajčata

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesensky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více