Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

1. Mladá fronta se rozdělila. Její část už sídlí v CNC

Redakce MAM25. 4. 20169. 7. 2019

Vydavatelství Mladá fronta počátkem minulého týdne oznámilo prodej části svého portfolia společnosti Serafico investment. Mladá fronta prodala deník E15, tituly Bydlení Stavby Reality, Dieta, F.O.O.D., ForMen, Lidé a Země, Maminka, Mateřídouška, Moje Psychologie, Moje Zdraví, Právo a Byznys, ZEN, Betynka a část webů. “Dlouhodobě je na českém mediálním trhu znatelné, že je nutné se profilovat. Mladá fronta se do budoucna bude orientovat na aktivity související především s ekonomickým týdeníkem Euro a novým portálem Euro.cz,” uvedl v tiskové zprávě generální ředitel vydavatelství David Hurta, odkazující na nedávno redesignované stránky týdeníku. Kromě rozvoje svého ekonomického titulu plánuje vydavatelství rovněž působit v oblasti vydávání knižních titulů a odborných aktivit divize Medical Services. Část Mladé fronty, kterou odkoupila společnost Serafico investment, se v uplynulých dnech přestěhovala do sídla vydavatelství Czech News Center, což potvrzuje předpoklad, že Serafico investment není konečným vlastníkem a tituly zamíří do Czech Media Invest, které vlastní vydavatelství CNC. Na to, aby se tak mohlo stát, ale CMI potřebuje souhlas Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. ÚOHS se žádostí o propojení společností zabývá už několik měsíců. Mluvčí úřadu Martin Švanda sdělil ČTK, že stále pokračuje prvostupňové řízení v této věci a lhůta na rozhodnutí byla prodloužena do konce května.

Někdejší vlajková loď Mladé fronty deník E15 už vydavatelství nepatří, přestěhoval se do sídla CNC.

×

LG najalo Jasona Stathama s Jasonem Stathamem

Starší článek

U hybridní TV nás baví archiv

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více