Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Zpráva o ověřování nákladu tisku za 1. pololetí 2015

Redakce MAM21. 3. 20169. 7. 2019

V 1. pololetí 2015 bylo v systému ABC ČR v sekci periodického tisku ověřováno 153 titulů novin a časopisů, což je o 6 méně než v předešlém pololetí. V sekci inzertních a účelových publikací bylo ověřováno 26 titulů, což je o 7 méně než v předešlém pololetí. Náklady byly publikovány v týdeníku Marketing & Media v tabulkách “Ověřovaný náklad tištěných médií”, v týdeníku Marketing Sales Media v tabulkách “Ověřovaný náklad tištěných médií”, na stránce www.abccr.cz pod odkazem “Ověřovaná data” a na stránce www.unievydavatelu.cz pod odkazem “Mediální data / Ověřování nákladu tisku”. Údaje publikované v těchto médiích vyhověly požadavkům ověřování takto:

I. Periodický tisk – Ověřováním zjištěné údaje u deníků, suplementů, týdeníků, čtrnáctideníků, měsíčníků, publikací s delší periodicitou a časopisů B2B se liší od publikovaných údajů o méně než jedno procento.

II. Inzertní a účelové publikace – Ověřováním zjištěné údaje u deníků, týdeníků a publikací s delší periodicitou se liší od publikovaných údajů o méně než jedno procento kromě titulů: Náš Zlín.cz, Naše Frýdecko-Místecko.cz, Radniční listy (vydavatel Strategic Consulting, s. r. o.), kde pověřený pracovník ABC ČR zjistil odchylku mezi nahlášenými údaji a údaji zjištěnými ověřováním větší, než je stanoveno metodikou.

Publikovaná data za 1. pololetí 2015 nebyla u těchto titulů ověřena a budou odstraněna ze všech přehledů ABC ČR.

ABC ČR prohlašuje náklady 1. pololetí 2015 za ověřené.

ABC ČR děkuje za spolupráci všem pracovníkům vydavatelství, kteří se na ověřování podíleli.

V Praze dne 18. 12. 2015

Ing. Kateřina Mandíková, manager ABC ČR

×

5. iBillboard spustil zbraň proti AdBlocku

Starší článek

Víc než nápad? Reklamy milují klišé

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více