Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Velké agentury v propadlišti dějin – nastal čas freelancerů, malých šikovných agentur s čerstvými mozky nebo draftovaných talentů

Redakce MAM29. 3. 20169. 7. 2019

Roztouženě očekávat, že v tendru vyberete známé jméno a na vaší značce bude denně do roztrhání těla makat cenami ověnčený tým kreativců, to je esence naivity. Takhle to už dávno nechodí. Realita je trochu jiná. Dostanete spíš studenta, který se v marketingu či PR teprve učí. Když budete mít štěstí, bude zapálený a nadaný. Potáhne to ale s dalšími pěti podobnými klienty, takže zase žádná velká sláva.

Každý se může adaptovat. Teď nastal čas freelancerů a malých šikovných agentur s čerstvými mozky nebo nadraftovaných talentů přímo in-house. Argumenty jsou jasné: cena, kvalita, profesionalita, přístup.

Velká jména jsou ve velkých agenturách často spojena jen s jejich direktory, nebo ani to ne. Slavná minulost musí stačit. Jak komu, že? Velké firmy pořád chtějí silná agenturní jména. Zároveň si ale přibírají na menší projekty i jednotlivce nebo experty na volné noze. Schopní, zkušení nebo nadějní se z velkoagenturního prostředí vypaří rychleji než pára nad hrncem. Kvůli penězům i penzu práce. Rok načerpaných zkušeností z první ligy leckomu stačí na to, aby to rozjel ve velkém sám nebo s partou naladěných přátel. Už se jen usmívám nad tím, kdy jsme řešili návrh, který jsme okomentovali, a následně týden čekali na úpravy. Často těsně před natáčením, už s nakoupenými médii, jsme museli úplně předělat koncept.

Ale hlavně ty ceny. Nejprve za mnohastránkové powerpointové prezentace. A pak za hodinové mzdy seniorů, které ale stejně už po první schůzce neuvidíte. Kam zmizeli? Asi za jiným klientem. Jak jinak.

A právě proto děláme jen s lidmi, kteří mají zkušenosti a za sebou úspěšné kampaně. A kteří s námi opravdu makají. S těmi, které si sami vybereme. Výsledek? Dostatečná flexibilita a interaktivita.

V takovém týmu, doplněném o tyto externisty, mají všichni k dispozici průzkumy a naše lidi, díky čemuž detailně znají značku a cíle. Přeposílače a stratégy nevedeme. Šetřit se dá všude. Třeba i na nákupu médií nebo na produkci. Systém je stejný. Jen si ho nastavit…

Bohdan Fedor, šéf marketingu banky Zuno

×

1. Skupina Albatros Media koupila Egmont

Starší článek

Bezpečně [email protected] internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více