Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Třetina nanáší šampon dvakrát za sebou

Redakce MAM14. 3. 20169. 7. 2019

Při zkoumání zvyklostí internetové populace ohledně mytí vlasů šamponem vyšlo najevo, že nejobvyklejší je mytí 2-3krát týdně (47 %), typické pro ženy a respondenty s dlouhými vlasy. Denně si myje vlasy pětina, jsou to spíše muži a také lidé s krátkými vlasy, což spolu souvisí. Důvodem častějšího mytí je jak přirozená potřeba je umýt, protože se normálně špiní (32 %), tak mytí v důsledku sportu, práce či jiných aktivit (29 %). Hlavně ženy zmiňují i fakt, že po umytí lze vlasy lépe tvarovat (14 %).

Není nic překvapivého na tom, že většina používá šampon (93 %), přičemž 60 % má alespoň jednu svou oblíbenou značku (spíše ženy). Většina žen používá i některý z regeneračních přípravků, nejčastěji kondicionér, popřípadě masku a olej. Většina mužů (78 %) tyto přípravky nepoužívá vůbec.

Co se týká přímo techniky mytí, šampon nebo jiný prostředek si většina (62 %) nanáší jen jednou (spíše muži). Jednou to stačí, nevidí důvod mýt opakovaně, je to rychlejší, a navíc šetří šampon i životní prostředí. Nicméně celá třetina nanáší šampon opakovaně, a to spíše ženy. Při druhém mytí naopak rozdíl vidí, vlasy se podle nich lépe umyjí a odmastí, je to “poprvé na špínu, podruhé do hloubky”. Někteří zmiňují, že poprvé šampon nepění nebo že tuto techniku doporučuje výrobce či kadeřnice.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

×

1. Kampaň změnila korejské metro v Prahu a Moravu

Starší článek

Vyprávěj pohádku a sdílej na Instagramu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Goodkin

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Sociální síť si získala i díky kauze okolo akcií GameStop pozornost investorů, vybrala od nich 7,8 miliardy korun. Potřebujete něco vysvětlit, jako by…
1. 3. 202126. 2. 2021
Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více