Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

T-Mobile od dubna nabídne vlastní televizi. Služba nebude závislá na jeho připojení

Redakce MAM29. 3. 20169. 7. 2019

Mobilní operátor T-Mobile od 4. dubna rozšíří nabídku svých produktů o internetovou televizi přes IPTV. Služba dostala název T-Mobile TV a operátor ji nabídne ve třech základních variantách odlišených podle počtu kanálů v nabídce. Všechny zároveň umožňují sledovat televizní vysílání až na třech dalších zařízeních, například na mobilu nebo tabletu.

Základní tarif nabízí sedmdesát kanálů (z toho 15 ve vysokém rozlišení), ve středním jich je zahrnuto sto (25 v HD) a v nejvyšším sto třicet (s více než třemi desítkami HD programů). Mezi doplňkové funkce patří zpětné sledování pořadů odvysílaných v uplynulých 48 hodinách a nahrávání až 120 hodin pořadů.

“Na trhu je pořád spousta místa. Placená televize je na českém trhu ve srovnání s Evropou zastoupena podprůměrně. Máme ambici získat statisíce zákazníků,” řekl minulý týden novinářům ředitel marketingu pro rezidentní segment Tomáš Ryšavý. Do konce roku by firma chtěla získat dvacet tisíc odběratelů služby.

Libovolný operátor, ale dráž

K pořízení T-Mobile TV je potřeba jakékoliv internetové připojení od libovolného poskytovatele o stabilní rychlosti alespoň 5 Mbit/s. “Nepotřebujete připojení od nás,” zdůraznil Ryšavý. Připojení set-top-boxu k televizoru a následná samoinstalace nezaberou podle operátora více než pár minut.

Zavedení nové služby podpoří promo akce v podobě stokorunové slevy z vybraného měsíčního paušálu, platné po celé smluvní období. Slevu dostanou zákazníci, kteří si T-Mobile TV aktivují do konce června. Měsíční paušál se dá srazit ještě o další stokorunu, pokud je domácnost připojena přes internet od T-Mobilu.

Zákazníky chce operátor nalákat také na půlroční bezplatný přístup k HBO včetně videotéky HBO GO. Náročnější uživatelé si mohou připlatit za různé tematické balíčky, kterých je celkem šest – Rodina, Sport, Zahraniční, HBO Základ, HBO Komplet (tzn. včetně kanálů Cinemax) a Pro dospělé. Dokoupit se dá také přístup do Videotéky.

Svou televizi řadí T-Mobile mezi stěžejní novinky letošního roku. Ve druhém čtvrtletí na ni proto upozorní rozsáhlou kampaní s využitím kompletního mediamixu.

T-Mobile podepsal smlouvy na šíření HD kanálů i s Novou a Primou.
Foto: T-Mobile

×

1. Skupina Albatros Media koupila Egmont

Starší článek

Bezpečně [email protected] internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více