Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Kdo je spokojenější za volantem škodovky?

Redakce MAM21. 3. 20169. 7. 2019

Slováci jezdí v podobných autech jako Češi, takže nejčastěji řídí škodovku. Dokonce častěji kupují auta nová, a ne ojetá.

Přesto nejsou Slováci ze svých aut zdaleka tak nadšení a jsou také méně ochotni svoji značku auta někomu dále doporučit. “Touží totiž z naší zkušenosti po značkách, na které reálně nemají. A pak je Škoda nebo Kia prostě tak neuspokojí,” vysvětluje Andrea Vlčeková, account director ve společnosti Ipsos na Slovensku.

Vidět je to i na tom, jak moc jsou ochotní doporučit konkrétně zmíněnou značku Škoda. U Čechů je ochota ji doporučit hodně nad průměrem za celý automotive trh, u Slováků je naopak výrazně pod tímto průměrem.

“Bezpochyby v tom hraje svoji roli určitá národní hrdost spojená s touto značkou,” doplňuje Michal Straka, product & business development director, Ipsos.

Zajímavé je, že Slovákům jsou v tomto ohledu hodně podobní mladí Češi do 25 let. Ti jsou ze všech nejkritičtější, o autech se nechtějí moc bavit a svoji značku auta také nejsou tolik ochotni doporučovat.

Přitom neřídí nijak horší značky, ani starší modely. Platí pro ně totiž pravděpodobně přesně to co pro Slováky. Oproti starším Čechům mnohem častěji touží po luxusnějších značkách aut, nejčastěji po Audi nebo BMW. Tedy po značkách, které si nemohou dovolit, alespoň zatím.

Volně prodejnou studii “Má mě rád, nemá mě rád” o tom, jak jsou klienti spokojení, věrní a jestli by doporučili svou banku, pojišťovnu, supermarket, mobilního operátora, dodavatele energií nebo značku auta, připravila agentura Ipsos v roce 2015 na reprezentativním vzorku internetové populace v ČR, SR a Maďarsku.

×

5. iBillboard spustil zbraň proti AdBlocku

Starší článek

Víc než nápad? Reklamy milují klišé

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více