Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Češi jsou rádi obdarováni za věrnost

Redakce MAM29. 3. 20169. 7. 2019

Věrnostní programy českých maloobchodníků nabývají rozličných podob od okamžité slevy na vybrané zboží po vytrvalé sbírání bodů, za které si zákazníci budou moci pořídit různé zboží za zvýhodněnou cenu. Právě to si v Česku vydobylo značnou oblibu a budí to u zákazníků velice pozitivní odezvu (pokud tedy nedojde k předčasnému vyprodání zásob).

Taktéž věrnostní karty nabízejí svým držitelům různé výhody. Výsledky výzkumu Shopper Engagement Study Czech Republic 2015 (Ipsos a POPAI CE) uvádějí, že 6 z 10 českých zákazníků je držiteli věrnostní karty daného řetězce, v němž nakupovali. Díky realizaci výzkumu i v zahraničí můžeme srovnat výsledky i s USA a Maďarskem.

Co se týče samotných věrnostních benefitů, 7 z 10 zákazníků nejraději dostává za svoji věrnost finanční odměnu, což je se značným odstupem následováno nabídkou zboží za speciální cenu (15 procent). “Ze studie vyplývá, že i přes relativně slušné počty držitelů věrnostních karet není obecně loajalita k jednomu obchodu, resp. řetězci nijak vysoká. Záleží na schopnosti umět s loajalitními programy pracovat tak, aby dávaly nakupujícím smysl a aby si nakupující sám dokázal vyhodnotit, že se mu vyplatí být loajální. Prostor je to zcela jistě ještě nevytěžený. Pokud se objeví řetězec, který bude schopen smysluplně cílit na konkrétního jednotlivce a jeho potřeby, bude mít oproti ostatním velkou výhodu,” dodává Miroslav Paška, account director, Ipsos Marketing / Shopper.

Shopper Engagement Study Czech Republic 2015 je nejrozsáhlejším výzkumem nákupního chování českých zákazníků. Celkový vzorek tvořilo 3255 nakupujících, v rámci průzkumu bylo analyzováno 34 112 produktů a více než 1300 POP médií. Průzkum proběhl v rámci celé ČR ve dvanácti prodejnách řetězců Tesco, Albert, Globus a Billa. Více na www.popai.cz nebo www.ipsos.cz.

×

1. Skupina Albatros Media koupila Egmont

Starší článek

Bezpečně [email protected] internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Martina Maňhalová

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více