Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

9. Restu pomůže s expanzí a marketingem Petr Billy

Redakce MAM14. 3. 20169. 7. 2019

Na slovenský a během jara i na maďarský a polský trh expanduje český průvodce po restauracích a zároveň rezervační portál Restu z investiční skupiny Miton. Zpočátku se Restu zaměří na vybudování kvalitní nabídky restaurací v Bratislavě, do konce roku plánuje spolupráci s více než 500 podniky i v dalších slovenských městech. V Maďarsku se Restu zaměří na Budapešť, v Polsku na Varšavu a Krakov. S jednotnou marketingovou strategií pro nové trhy pomůže Restu nově příchozí Petr Billy, dosud marketingový ředitel sportovní značky AlpinePro. Ta pod jeho vedením získala od České marketingové společnosti titul Marketér roku 2013 a již šest let obléká české olympijské výpravy. Dříve působil Billy jako art director v agenturách Arc Worldwide a Leo Burnett.

Petr Billy zodpovídal v AlpinePro za strategii a veškeré nadlinkové, podlinkové a PR aktivity pro Česko, Slovensko a Polsko.

×

1. Kampaň změnila korejské metro v Prahu a Moravu

Starší článek

Vyprávěj pohádku a sdílej na Instagramu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více