Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

8. Swimming Pool začne nakupovat i média

Redakce MAM14. 3. 20169. 7. 2019

Agentura Swimming Pool založila v rámci agentury novou značku Swim Media. Ta podle šéfa agentury Petera Vijgena vznikla jako reakce na přání klientů, kteří žádají alternativní řešení pro digitální média, podpořené důvěryhodnou metrikou. Výsledky by pak měly být založené na interakci s opravdovými lidmi, a ne roboty generované klikání. Swim Media má být alternativou ke klasickým mediálním agenturám a kromě klasických služeb chce nabídnout i agenturní poplatek na principu success fee. To by mělo vyhovovat značkám s omezeným mediálním budgetem. “Chceme doručit obsah lidem, kteří ho opravdu chtějí vidět. Spuštění Swim Media je jen dalším logickým krokem v naší dlouhodobé snaze zbořit zeď mezi kreativní tvorbou obsahu a jeho mediální podporou,” řekl Peter Vijgen, šéf agentury Swimming Pool. Vedoucím Swim Media bude Tamas Földesi, který doposud pracoval jako data director.

“Ze značek se stále víc stávají vydavatelé digitálního obsahu. Tato snaha je však zbytečná, pokud se nepodaří propojit obsah s uživateli,” vysvětlil založení nové značky její šéf Tamas Földesi.

×

1. Kampaň změnila korejské metro v Prahu a Moravu

Starší článek

Vyprávěj pohádku a sdílej na Instagramu

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesensky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více