7. DVTV vstupuje na další platformu, HN bez reklam

21. 3. 2016 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální dům Economia oznámil minulý týden hned několik novinek ve svých produktech. Internetové videopořady natáčené pod značkou Aktuálně.TV jsou od čtvrtka dostupné na další platformě: digitální televizi O2 TV. V nabídce jsou například rozhovory Martina Veselovského a Daniely Drtinové (DVTV), dále satirický pořad Petra Čtvrtníčka, magazín o technice Tech News nebo Svět na hraně o světových událostech. Přístup k videím je zcela zdarma, stačí otevřít sekci O2 TV Box. Economia také začala natáčet další dva pořady: Kafe s Jolanou a Cesty do neznáma. V prvním případě jde o rozhovory Jolany Voldánové, která si zve celebrity a zajímavé hosty (v prvním díle například Simonu Stašovou). Horolezec Radek Jaroš naopak přibližuje příběhy cestovatelů, kteří navštěvují odlehlá a nebezpečná místa. Výrazná změna se týká také internetové podoby Hospodářských novin. Předplatitelé webu IHNED.cz už po přihlášení nevidí žádné výrazné nebo rušivé bannerové reklamy, zůstaly jen textové pozice. Druhou výhodou pro předplatitele je možnost trvalého přihlášení až na pěti zařízeních zároveň. Hospodářské noviny také brzy představí samostatnou aplikaci Newsroom! pro platformy Android a iOS, ve které nabídnou rychlý přehled událostí a zajímavostí. Ten je zatím dostupný pouze na homepagi IHNED.cz.

„Rozhovor vybočí ze zavedených kolejí, může být vtipný, dojemný, trochu crazy nebo naopak úplně obyčejný,“ představuje svůj pořad Jolana Voldánová.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.