7. Banka Zuno zůstává bez kupce a spouští kampaň

7. 3. 2016 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Plány na expanzi rakouské on-line banky Zuno na další evropské trhy po boku ruské bankovní skupiny Alfa Group (viz MAM 7/2016) se rozpouštějí. Raiffeisenbank International, dosavadní vlastník Zuna, minulý týden oznámila, že investor od dohody odstoupil. „Odstoupení od prodeje nebude mít žádný dopad na klienty v České republice ani na Slovensku, jejich vklady zůstávají chráněné podle rakouského zákona,“ zní vyjádření tiskového mluvčího banky Vladimíra Michny pro MAM. Zuno 7. března spustí novou reklamní kampaň na refinancování půjček. Poběží v TV, printu a podpořena bude bannery, PPC a na Facebooku.

Nový produktový spot se natáčel na bílém pozadí, které má graficky zvýraznit výhodnější úrok při přenesení staré půjčky do Zuna. Kampaň připravila agentura Gunpowder.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.