10. DRFG buduje novou síť lékáren Na zdraví!

21. 3. 2016 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Investiční skupina DRFG vstupuje do výdělečného lékárenského byznysu. První čtyři lékárny z nové sítě Na zdraví! vzniknou v Praze, Brně, Jílovém u Prahy a Olomouci. Značka má už do čtyř let dosáhnout miliardového obratu. Investoři čtveřici lékáren už koupili a během dvou měsíců projdou přestavbou i rebrandingem. Řetězec Na zdraví! se chce od konkurence odlišit především důrazem na samoléčbu a prevenci. Slibuje otevřenější přístup a dlouhodobou péči o pacienty. DRFG se plánuje zaměřit především na lékárny s větší prodejní plochou. Rozvoj projektu přijde na 300 milionů korun a k prvním čtyřem pobočkám by mělo do konce roku přibýt ještě dalších dvanáct napříč republikou. „Čekali jsme pouze na vhodnou příležitost a hledali správného partnera,“ uvedl majoritní vlastník DRFG David Rusňák.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.