Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

1. Skupina Albatros Media koupila Egmont

Redakce MAM21. 3. 20169. 7. 2019

Vydavatelská skupina Albatros Media oznámila minulý týden akvizici knižního byznysu svého konkurenta, dánské skupiny Egmont, na českém i slovenském trhu. Ještě před prodejem dojde k odštěpení časopisecké divize, která ve vlastnictví Egmontu zůstane. Podle generálního ředitele Albatros Media Václava Kadlece je akvizice “přirozeným krokem k rozvoji strategické části vydavatelství – literatury pro děti a mládež”. Transakcí získává Albatros širší přístup k mezinárodním licencím, zejména k právům na vydávání knih s příběhy a postavičkami z dílny studia Walt Disney. Albatros a další nakladatelství ze skupiny jako CPress či CooBoo sice začaly po premiéře sedmé epizody Star Wars vydávat knížky s touto tematikou, prvenství v licenční literatuře pro děti však dosud držel Egmont. Součástí dohody je i transakce, díky které bude moci Albatros Media využívat lokální licence pro český trh i v případě práv, jež Egmont globálně nakoupí v budoucnosti. Byznys Albatrosu byl postaven na tradiční české značce dětských knih, jejíž historie sahá až do roku 1949. Firma, která v posledních pěti letech koupila řadu dalších vydavatelství (Computer Press, Fragment, Motto, BizBooks, Management Press aj.), se tak stala největší na domácím knižním trhu – obratem i počtem vydaných titulů. Časopisové portfolio Egmontu čítá desítky titulů s licencemi od Disney, ve spolupráci s FTV Prima začal vydávat čtvrtletník Primáček.

Zatímco filmům s Harrym Potterem předcházela popularita knižní předlohy, dnes je tomu naopak: děti vyhledávají licenční tituly podle filmových příběhů, např. Star Wars aj.

×

5. iBillboard spustil zbraň proti AdBlocku

Starší článek

Víc než nápad? Reklamy milují klišé

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více