Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

1. Kampaň změnila korejské metro v Prahu a Moravu

Redakce MAM7. 3. 20169. 7. 2019

Panoramatický pohled na noční Hradčany, Staroměstské náměstí, ale i Český Krumlov či Mikulov mohou spatřit od začátku března cestující na rušné trase 7 soulského metra, jejíž úsek měří 57 kilometrů. Prostřednictvím fotopolepů je do České republiky přenese společná kampaň agentury CzechTourism a cestovní kanceláře Hana Tour v “českém vagonu”. Plánuje se, že takto polepené metro bude jezdit až do konce května 2016. Na celkovém rozpočtu kolem 11 milionů korun participuje i několik korejských a českých subjektů. V neposlední řadě kampaň vznikla i díky spolupráci a příspěvku domácích regionálních institucí: podílí se na ní například Jihomoravský kraj, destinační managementy střední Moravy a východní Moravy, město Olomouc či Kroměříž. Na její přípravě spolupracovalo zahraniční zastoupení Koreje také s agenturou Prague City Tourism. Media mix dále zahrnuje internetové bannery, videa na populárním korejském serveru TV Cast, události na sociálních sítích, outdoor a obří obrazovky v nejvytíženějších stanicích metra. Metro je v patnáctimilionovém Soulu důležitým dopravním prostředkem a vizuály na uzlových stanicích jsou podle CzechTourismu výhodnou příležitostí, jak nalákat cestující na turistické balíčky a poznávací zájezdy. Česko je pro korejský trh dynamicky rostoucí destinací: za dva roky se téměř zdvojnásobil počet turistů, na 257 tisíc za rok 2015, a mezi Soulem a Prahou byly zavedeny přímé lety ČSA a Koreanairu.

Vnější i vnitřní stranu vagonu zdobí fotografie Prahy, Českého Krumlova, Mikulova nebo tulipánů před zámkem Lednice. Na podlaze je vzor pražské dlažby.

×

1. O2 versus média: boj o reklamu

Starší článek

Na ME ve fotbale bez medaile

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více