Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

1. Dentsu koupilo agenturní skupinu Adexpres

Redakce MAM14. 3. 20169. 7. 2019

Nadnárodní komunikační síť Dentsu Aegis oznámila akvizici Adexpres Group. V agenturách Adexpres, Bistro, Bistro Social Mobile Internet koupilo Dentsu Aegis stoprocentní podíl. Zakladatel skupiny Adexpres Jan Galgonek se stane šéfem celé digitální části Dentsu Aegis včetně agentur iProspect a Isobar. Na svých místech zůstávají i další podílníci z Adexpres Group: Tomáš Kleňha a Pavel Flégl v Bistru, Ondřej Pavelek jako šéf Bistro Social a Lukáš Hykl ve vývojářské agentuře Mobile Internet. “Naše agentury byly zvyklé na odbavování velkých lokálních klientů, potřebovali jsme i lokální pohled. Celý proces jednání o akvizici trval dva roky,” prozradil ředitel československého Dentsu Petr Chajda. Adexpres hledal silného světového partnera. Měl nabídky i od jiných sítí, ale ty agenturu vnímaly jen jako možnost, jak zvýšit tržní podíl. S Dentsu se majitelé dohodli i díky tomu, že mohli všichni podílníci zůstat na svých místech. “Dělali jsme s klienty z Anglie, Nizozemska, Řecka, Rumunska, ale vždy nám chybělo globální síťové zázemí,” vysvětlil Galgonek.

Podle Chajdy se Dentsu Aegis nyní stane v oboru nákupu digitálních médií s plánovaným obratem přes půl miliardy dvojkou na trhu. “WPP je po sečtení všech agentur větší, ale v jejich případě si jednotlivé skupiny hodně konkurují, zatímco my chceme být jednotní. Globální růst Dentsu Aegis je nyní dvojnásobný oproti konkurenčním sítím,” dodal.

Petr Chajda se s Tomášem Galgonkem poprvé potkal náhodou na olympiádě v Soči. Od té doby začali o akvizici uvažovat a nakonec ji i dotáhli do úspěšného konce.

×

1. Kampaň změnila korejské metro v Prahu a Moravu

Starší článek

Vyprávěj pohádku a sdílej na Instagramu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Martina Maňhalová

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více