Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Zlatá pecka: Nej hercem je Polášek

Redakce MAM29. 2. 20169. 7. 2019

Celkem 20 Zlatých pecek a čtyři zvláštní mediální ceny udělila porota letošního ročníku soutěže Prima Zlatá pecka. Po dvou oceněních získaly jen pražské agentury Saatchi & Saatchi a Scholz & Friends a slovenská Core 4.

Saatchi dostala Zlaté pecky za spoty pro T-Mobile, Core za webovou prezentaci a internetovou reklamu pro Slovenskou sporitel’ňu. Scholz získal pecku za direct mail pro Wüstenrot a hlavní mediální cenu sponzorovanou společností Media Marketing Services za rozhlasový spot Helppes – Superden Dogs For People, který připravil pro Centrum výcviku psů pro postižené Helppes.

Všechny ostatní subjekty získaly jen po jedné ceně. Zajímavé je, že z víc než dvou desítek udělených ocenění hned sedm obdržely agentury ze Slovenska. Ty přitom byly velmi “efektivní”, protože do soutěže přihlásily dohromady jen devět prací.

Druhý ročník veřejné ankety Nejlepší herec v reklamě, ve které letos v režii výzkumu Český národní panel hlasovalo 18 tisíc lidí, vyhrál Josef Polášek. Na dalších pozicích se umístili Ivan Trojan, který vystupuje ve spotech T-Mobilu, dvojice Tomáš Jeřábek a Tomáš Měcháček ze spotů Air Bank a Eliška Jansová.

Jako nejlepší televizní reklama s celebritou roku 2015 byl označen reprízovaný vánoční spot Kofoly právě s Poláškem. Galavečer moderující Jakub Kohák se letos v této anketě neprobojoval do první pětky.

Letošní ročník Zlaté pecky zaznamenal podle pořadatelů nárůst přihlášených prací na 168. Tradičně silnou kategorii tvořily TV a rozhlasové spoty, velký nárůst měla i internetová reklama. Celkem se soutěže zúčastnilo 58 agentur a zadavatelů.

Čestným předsedou devítičlenné hlavní poroty 21. ročníku soutěže Prima Zlatá pecka byl už podruhé fotograf a několikanásobný držitel ceny World Press Photo Antonín Kratochvíl.

Organizátoři ostatně rádi zdůrazňují, že Prima Zlatá pecka je “jedinou soutěží kreativity v reklamě, jejíž porotu tvoří vždy špičkové osobnosti z uměleckých a odborných oborů, bez nichž se kreativita v reklamě neobejde”.

Jak však správně podotkla Eva Strachotová z partnerské společnosti Anopress IT, která předávala jedno z ocenění, je zarážející, že v této hlavní porotě nebyla ani jedna žena.

Pořádající AČRA MK si zaslouží pochvalu za to, že se jí během posledních let podařilo pozvednout prestiž soutěže – což se projevuje růstem počtu přihlášek i návštěvníků galavečera. Otázky však vzbuzuje jejich lpění na některých “prověřených postupech”. Na mysli máme především místo konání a moderátora. Klub Lávka se nachází na prestižním místě, ale sám prestižním dojmem nepůsobí. A žádná akce v něm konaná nemůže působit důstojným dojmem. Populární a často bystrý a vtipný moderátor Jakub Kohák letos zabředl do marasmu svého sexismu natolik, že byl především nevkusný.

Prima Zlatá pecka uděluje ocenění v řadě kategorií.

Agentura Pink Productions dostala pecku za fotografie kolekce Solitaires pro katalog Preciosa Lighting.

Psi cvičení centrem Helppes se prý nesmí ničeho polekat. To je dobře, nenechat se rozhodit moderátorem Kohákem není jednoduché.

Foto : Václav Kozák

×

Mistři virálních videoklipů si podmanili Facebook

Starší článek

Mám štěstí na lidi, kteří mě posouvají dál, říká Barbora Balgová. Na svou šanci ovšem v koutě nečekala

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více