Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Tablety oslovují nejvíc děti mezi 6 a 10 lety

Redakce MAM29. 2. 20169. 7. 2019

Soustředíme-li se na děti, zjišťujeme, že v četnosti používání notebooku, mobilu či tabletu nezůstávají za dospělými pozadu. Ve skupině dětí od 2 do 15 let jsou tři čtvrtiny uživateli počítačů či notebooků, dvě třetiny používají mobil a více než polovina (56 %) alespoň občas tráví čas na tabletu. Frekvence i doba strávená na těchto zařízeních závisí nejvíc na věku. U počítačů (notebooků) a mobilů platí přímá úměrnost – čím starší dítě, tím vyšší frekvence používání. Naproti tomu situace s tablety je jiná. Ty jsou nejoblíbenější u mladších školáků (ve věkové kategorii 6-10 let), uživateli jsou dvě třetiny z nich. Jak u předškoláků do 5 let (45 % uživatelů tabletu), tak i u starších nad 10 let (57 % uživatelů) je podíl nižší. Je to dáno zřejmě tím, že starší školáci pak přecházejí spíš na notebook nebo počítač. I v otázce času stráveného na tabletu rozhoduje věk. Čím starší dítě, tím intenzivnější uživatel. Zatímco dítě do 5 let si na tabletu hraje v průměru čtyři a tři čtvrtě hodiny týdně, dítě mezi 6 a 10 lety už sedm hodin týdně a starší školák ve věku 11-15 let pak 9,5 hodiny týdně. Nadpoloviční většina dospělých (61 %) přitom deklaruje pevně stanovená časová pravidla pro použití tabletu svými dětmi. Nejčastěji mají tablet k dispozici “v omezeném režimu” právě jeho největší fandové, a to děti od 6 do 10 let (71 % těchto dětí má stanovena časová omezení).

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

×

Mistři virálních videoklipů si podmanili Facebook

Starší článek

Mám štěstí na lidi, kteří mě posouvají dál, říká Barbora Balgová. Na svou šanci ovšem v koutě nečekala

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více