Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Přestaňte propagovat naše oblečení

Redakce MAM29. 2. 20169. 7. 2019

Americký oděvní řetězec Dainty Hooligan názorně předvedl, jak jedno nešťastné rozhodnutí nejvyššího vedení může poškodit dobré jméno celé firmy. Obchod specializovaný na oblečení pro mladé dívky si utrhl pořádnou ostudu, když zakázal své prodavačce, aby propagovala zboží na osobním instagramovém účtu. Důvod? Ředitelka firmy usoudila, že není dost hezká na to, aby mohla oblečení nosit. Znechucená prodavačka dala výpověď a prodejce oblečení přišel o nadšenou bezplatnou reklamu.


Na naše oblečení jste málo hubená

Studentka univerzity v oklahomském Stillwateru dostala práci v prodejně Dainty Hooligan loni v září. Napadlo ji, že by do prodejny mohla přilákat své spolužačky, které ji sledují na sociálních sítích. Od října proto na Instagram a další sítě umisťovala “selfíčka”, na nichž pózuje v různých outfitech sestavených z oblečení z nabídky prodejny.

Její fotky přebíral i oficiální instagramový účet pobočky ve Stillwateru. Všechno fungovalo k oboustranné spokojenosti až do začátku února, kdy na fotky narazila generální ředitelka Jessica Isslerová. Vedoucí obchodu i prodavačce samotné poslala e-mail, ve kterém jim přikázala tuto neoficiální propagaci smazat.

“Ráda bych, abyste si zapamatovaly, že naše oblečení mají předvádět stereotypní modelky s velikostí S. Pokud obchod ve Stillwateru není schopen najít někoho, kdo by splňoval kritéria modelky, tak ať prosím používá naše oficiální snímky,” napsala Isslerová s dodatkem, že si to kolegyně “nemají brát osobně”, protože jediné, o co jí jde, je “skvělá reprezentace firmy”.

Prodavačky Sherene Zarrabiové se takový přístup dotkl a na stejných sítích, kde propagovala svého zaměstnavatele, zveřejnila screenshot e-mailu a sdělila, že okamžitě dává výpověď. “Nechci podporovat společnost s tak přežitými hodnotami,” poznamenala na Facebooku, “vždyť přesně kvůli tomu pak mají mladé holky problémy s vnímáním svého těla. Je to nechutné.”

Ještě trocha soli do ran

O případ se začala zajímat média, ale ani to nepřimělo generální ředitelku, aby svá tvrzení mírnila. Naopak přitvrdila: novinářům řekla, že se jen chová podle “nepsaných pravidel módního byznysu” a prodavačka “to prostě nemá v hlavě v pořádku”. Až poté co Zarrabiová o svém případu poskytla rozhovor místnímu rádiu, jí poslala vlažnou omluvu. Pozdě: o Dainty Hooligan se od té doby píše jako o “klubu zlých protivných holek”, které diskriminují ostatní.

×

Mistři virálních videoklipů si podmanili Facebook

Starší článek

Mám štěstí na lidi, kteří mě posouvají dál, říká Barbora Balgová. Na svou šanci ovšem v koutě nečekala

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více