Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Píáristou u Mountfieldu? Jen týden

Redakce MAM22. 2. 20169. 7. 2019

Jen týden vydržel ve své pozici nový PR manažer společnosti Mountfield Karel Goldmann. Dosavadní account executive PR agentury Taktiq – a relativně známý aktivista – nastoupil do Mountfieldu po vítězství ve výběrovém řízení.

Třetí den pobytu ve firmě mu prý dokonce jeho přímý nadřízený zvýšil plat. V den pátý a poslední mu však oznámil, že na základě rozhodnutí vedení firmy se nově obsazená pozice s okamžitou platností ruší.

Goldmann, který před nástupem do PR pracoval několik let v bulvárních médiích, není vyloženě zahořklý. Zdůrazňuje, že jeho krátkodobý zaměstnavatel byl natolik seriózní, že mu na cestu vyplatil jeden měsíční plat, aniž by k tomu byl nějak nucen literou zákona.

Podotýká však, že se také domluvili na tom, že firma s ohledem na jeho osobu vydá prohlášení, ve kterém vysvětlí, z jakého důvodu se rozhodla pozici zrušit. K tomu však zatím nedošlo.

“Ve středu rozeslali personálii o mém nástupu, v pátek mi pak dali na stůl rozhodnutí o zrušení mé pozice. Dohodli jsme se, že budeme komunikovat, že to nebylo zaviněno mou osobou. Ale k tomu už zjevně nedojde, takže teď je patrně na mě, abych dal vědět, že to nebylo mou vinou,” vysvětluje Goldmann, proč – namísto aby se spokojil se “odstupným” – je ochoten celou věc “rozmazávat” v médiích. Samotný Mountfield je skoupý na informace. “Ke zrušení pozice PR manažera došlo na základě organizačního opatření učiněného na základě interních okolností,” řekl MAM telefonicky marketingový ředitel Aleš Hrouda, který jen několik dní před tím posílal médiím informaci o Goldmannově nástupu.

“Nikdy by mě nenapadlo, že nějaká firma může otevírat pozici, kterou chce vzápětí zavřít. Do budoucna bych se asi víc zajímal, jakým způsobem je vůbec řízena,” shrnuje Goldmann poučení ze svého krátkého pobytu na “klientské straně” s tím, že Mountfield je zjevně zvyklý platit za reklamu, ale ne dělat PR. “Ochudili se o možnost rozšířit svou mediální přítomnost,” uzavírá Goldmann.

Mountfield byl podle společnosti Admosphere loni skutečně osmým největším zadavatelem inzerce u nás vůbec, když podle monitoringu na média vydal v ceníkových cenách 667 milionů korun. Předcházejícím PR manažerem Mountfieldu byl celých pět let David Jirušek. Ten však loni odešel do společnosti Finep. Jeho nástupkyně vydržela ve své funkci jen dva měsíce.

×

Schokolade, Schnitzel und Liebe

Starší článek

Češi věří v úspěch hokejistů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více