Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Journey marketing znamená posun od jednorázového taktického řešení k dlouhodobé strategické komunikaci

Redakce MAM22. 2. 20169. 7. 2019

Svět kolem nás se mění, a tak se měníme i my. Shopper marketing je dnes minulostí a v naší branži nově mluvíme o “journey marketingu”. Jinými slovy můžeme tvrdit, že platí staré známé “cesta je cíl”.

V každé kampani, u každé jednotlivé aktivace je nutné primárně rozlišovat spotřebitele od nakupujícího. Spotřebitelé jsou v určitém smyslu naprosto všichni.

V Geometry Global se ale zaměřujeme speciálně na nakupující – specifické cílové skupiny s výrazně vyšší obchodní hodnotou. Tento journey marketing se tak oproti klasickému BTL reklamnímu sdělení posouvá od jednorázového taktického řešení k dlouhodobé strategické komunikaci. Už se nejedná jen o líbivý nástroj, ale o příležitost.

Jako odborníci na journey marketing chceme vystihnout právě ten moment, kdy se zákazník rozhoduje, kdy může být přesvědčen o výběru, ve chvíli, kdy se mění na nakupujícího. “Inspire to buy well” je mottem naší agentury. A nemusí se často jednat o samotné místo prodeje.

Aktivace značek je stále složitější a komplexnější mechanismus. Propojujeme jádro značek s eventy, které sdílíme na sociálních sítích, abychom je následně vrátili zpět do off-line světa třeba skrz soutěž, v níž vysíláme zákazníky na exkluzivní zájezdy přes půl kontinentu. Překračujeme hranice klasického přizpůsobování produktu zákazníkovi a jdeme ruku v ruce s aktuální náladou zákazníka, s jeho nápady i chybami.

Předpokladem úspěchu je tak i dostatek dat a vstupů. Kvalitní analýza, odlišné perspektivy pohledu na problematiku a jejich propojení – to je moderní journey marketing. A nemluvím o oblasti big data, která se stala mantrou, aniž bychom pořádně věděli, jak s nimi nakládat.

Myslím to, čemu dnes říkáme “lean data” – nejprve vydefinovat, čeho chceme dosáhnout, a až potom sbírat konkrétní data. A protože pracujeme s daty v reálném čase, kdy každou sekundu rozhodují speciální algoritmy o prodeji a povědomí vaší značky (a to nejen v on-linu), je nutné být se zákazníkem ve velmi těsném kontaktu.

Propojení velké myšlenky se zákazníkem. Tady naše práce začíná. Protože shopper marketing je dnes journey marketing. Protože nakupování se stalo cestou. Nebo ještě lépe “výletem”.

Martin Pešta, výkonný ředitel, Geometry Global

×

Schokolade, Schnitzel und Liebe

Starší článek

Češi věří v úspěch hokejistů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Je to o nás. Britové chtějí pro sčítání oslovit všechny

Census musí mít smysl. Britská kampaň na podporu sčítání lidu se zaměřuje na jeho pozitivní efekty, které může přinést všem komunitám.
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více