Dokáže tohle váš hot dog?
Finálový zápas v americkém fotbalu Super Bowl patří mezi nejsledovanější televizní přenosy vůbec. Každoročně se zjišťuje, kdo tentokrát zaplatil nejvíc peněz za reklamní vysílací čas, a s napětím se čeká, jakou vtipnou kreativu předvedou tvůrci reklam největších značek. V posledních letech se navíc stalo zvykem zveřejnit reklamy ještě před přenosem na internetu a otestovat tak jejich virální potenciál. Zařídil se podle toho i výrobce kečupů Heinz, a tak se svět celý minulý týden kochal roztomilými jezevčíky pobíhajícími na louce. Heinz je navlékl do kostýmů připomínajících hot dogy a za zvuků písně Without You je vypustil vstříc osmičlenné rodině Kečupových. Pro Heinz reklamu připravila agentura David z floridského Miami. Zadání znělo, že má představit celé portfolio ochucených kečupů a omáček. Při Super Bowlu běžela třicetisekundová verze, na sociální sítě Heinz umístil i minutovou.
“Mluvčím” skupiny jezevčíků je psí celebrita Crusoe, jež vystupuje v různých pořadech a reklamách. Na Facebooku a na YouTube měl spot s “hot dogy” před víkendem zhruba čtyři miliony zhlédnutí, vyvolává ale také dost negativních reakcí od pejskařů.
Podobné zprávy
Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky
Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň
