Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Dokáže tohle váš hot dog?

Redakce MAM8. 2. 20169. 7. 2019

Finálový zápas v americkém fotbalu Super Bowl patří mezi nejsledovanější televizní přenosy vůbec. Každoročně se zjišťuje, kdo tentokrát zaplatil nejvíc peněz za reklamní vysílací čas, a s napětím se čeká, jakou vtipnou kreativu předvedou tvůrci reklam největších značek. V posledních letech se navíc stalo zvykem zveřejnit reklamy ještě před přenosem na internetu a otestovat tak jejich virální potenciál. Zařídil se podle toho i výrobce kečupů Heinz, a tak se svět celý minulý týden kochal roztomilými jezevčíky pobíhajícími na louce. Heinz je navlékl do kostýmů připomínajících hot dogy a za zvuků písně Without You je vypustil vstříc osmičlenné rodině Kečupových. Pro Heinz reklamu připravila agentura David z floridského Miami. Zadání znělo, že má představit celé portfolio ochucených kečupů a omáček. Při Super Bowlu běžela třicetisekundová verze, na sociální sítě Heinz umístil i minutovou.

“Mluvčím” skupiny jezevčíků je psí celebrita Crusoe, jež vystupuje v různých pořadech a reklamách. Na Facebooku a na YouTube měl spot s “hot dogy” před víkendem zhruba čtyři miliony zhlédnutí, vyvolává ale také dost negativních reakcí od pejskařů.

×

Bannery mladou cílovku nezabaví

Starší článek

Zakladatel SquareMedia touží po větší dynamice a flexibilitě

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Mattoni

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více