9. Digi TV koupila práva na Premier League

15. 2. 2016 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Exkluzivním držitelem vysílacích práv na fotbalovou Premier League je satelitní operátor Digi Czech Republic. Digi CZ získala práva na vysílání nejvyšší anglické fotbalové ligy na další tři sezony, 2016/2017, 2017/2018 a 2018/2019, a to exkluzivně pro Českou republiku i Slovensko. V průběhu letošní sezony skupina Lama Energy Group podnikatele Petra Lamicha koupila i licenci na španělskou La Ligu. „Pracujeme na tom, aby Nová Digi TV byla jasnou volbou číslo jedna pro sportovní fanoušky,“ naznačil Vladimír Rusnák, výkonný ředitel Digi CZ. Zatím není jasné, zda bude soutěž Digi vysílat sama, nebo se o vysílání rozdělí. Držitelem sublicence na vysílání anglické ligy je v sezoně 2015/2016 O2 TV, která vysílá i zápasy Ligy mistrů a české Synot ligy.


Prestižní fotbalovou Premier League uvidí příští rok diváci Digi TV i s jejím novým logem.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.