Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

8. Sami jsme byli uprchlíci, říká Young & Rubicam

Redakce MAM29. 2. 20169. 7. 2019

Agentura Young & Rubicam ve spolupráci s UNHCR vytvořila kampaň s názvem Sami jsme byli uprchlíci. V minutovém spotu zobrazuje skutečný příběh útěku Josefa Hlavatého z komunistického Československa na rogalu. Podle kreativní ředitelky Terezy Svěrákové kampaň vznikla z potřeby “vytvořit v Česku protiváhu sílícím projevům nenávisti”. Kromě televizního spotu byly připraveny i tiskové inzeráty a spot rozhlasový. Všechny byly z velké části financovány dárci, kteří sdílí zájem o uprchlíky, a všichni, kdo se na jejich tvorbě podíleli – včetně režiséra TV spotu Martina Krejčího – pracovali bez nároku na honorář. TV spot se však prý nakonec vysílat nebude. Česká televize, která zařazuje charitativní spoty do svého vysílání zdarma, ho údajně odmítla proto, že “nechtěla jitřit nálady ve společnosti”. ČT se ústy mluvčí Alžběty Plívové ohradila, že pravým důvodem byla skutečnost, že kapacitu pro vysílání charitativních spotů už pro dané období vyčerpala, kampani naopak pomohla materiálně.

Spot byl z velké části financován dárci, kteří sdílí zájem o uprchlíky. Všichni, kdo se na jeho tvorbě podíleli, pracovali bez nároku na honorář.

×

Mistři virálních videoklipů si podmanili Facebook

Starší článek

Mám štěstí na lidi, kteří mě posouvají dál, říká Barbora Balgová. Na svou šanci ovšem v koutě nečekala

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesensky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více