8. FTV Prima si založila agenturu Solootions

22. 2. 2016 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pod obchodní značkou Solootions zastřeší televizní stanice komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce. Za řízením agentury stojí marketingový ředitel FTV Prima Aleš Pýcha. Jedním z hlavních projektů Solootions je další rozvoj dětského brandu Primáček, který souvisí s dětským ranním pásmem vysílaným na hlavním kanálu televize Prima. Cílí na děti ve věku 6-10 let a na jejich rodiče. Pod touto značkou vznikla rodina šesti nových postaviček s odlišným charakterem. Ve spolupráci s nakladatelstvím Egmont vzniká též tištěný časopis Primáček, na stáncích se objeví na počátku března. S partnerskou společností Pinko pak agentura připravila tři příchutě zmrzlin Primáček v šesti obalových designech, a to pro český i slovenský trh. Solootions se zaměří také na nakladatelskou činnost, organizaci festivalů, odborných konferencí, sportovně-kulturních akcí a merchandising.


Postavičky odlišných charakterů nesou jména: Primáček, Maruška, Oskar, Hrkol, Drdola a Digoun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.