Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

7. Americká kuchyně Denny’s chce na český trh

Redakce MAM15. 2. 20169. 7. 2019

Až dosud byla tradiční americká kuchyně pod značkou Denny’s přítomná hlavně v Severní a Jižní Americe. Restaurace otevřela také v Japonsku nebo na Novém Zélandu. Teď hledá přes společnost Profit System partnera pro byznys v České republice. Tuzemské pobočky by přitom patřily mezi jedny z prvních v celé Evropě. Americký řetězec, pod který patří více než dvě tisícovky restaurací, požaduje, aby český partner disponoval pěti miliony dolarů na otevření prvních pěti restaurací. Provozovny mají tři základní velikosti, od poboček v obchodních centrech přes samostatné restaurace až po klasické drive-thru na dálnicích. Franšízant bude mít smlouvu na územní rozvoj v celé České republice. Denny’s hledá evropské partnery už delší dobu a zatím se mu to nedaří. Na starý kontinent se řetězec pokusil vstoupit už před šesti lety přes britský trh. Založil dokonce britskou divizi, z plánů ale sešlo a firma byla nakonec zrušena a vymazána z rejstříku. Znovu Denny’s plány na expanzi oživil loni na jaře, když poněkud překvapivě ohlásil, že otevře během dvou let tři provozovny na Islandu. Zatím však nefunguje žádná a kolem celé investice panuje mediální ticho.

×

Dokáže tohle váš hot dog?

Starší článek

Placené služby na TV nás neberou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více