5. Raiffka zůstává u svého bláznivého kutila

15. 2. 2016 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Raiffeisen stavební spořitelna zahajuje v polovině února jarní marketingovou kampaň, ve které bude dál rozvíjet úspěšný koncept bláznivého kutila z loňského roku, jenž opravuje svůj dům velmi provizorním a originálním způsobem. Vedle tradičních televizních spotů podpoří kampaň také on-line reklama, komunikace na Facebooku, v sekci Lepší bydlení na serveru TN.cz, ve vlastní obchodní síti a v průběhu března by se měl přidat rovněž outdoor ve vybraných městech. Autorem konceptu je agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia. V dalších jarních měsících, dubnu a květnu, na celostátní kampaň naváže kampaň přímo v regionech.


Kampaň je primárně zaměřena na podporu účelového spotřebitelského úvěru na rekonstrukce RekoPůjčka.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.