Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

4. Britský deník Independent už bude jen digitální

Redakce MAM15. 2. 20169. 7. 2019

Upadající zájem čtenářů o klasické noviny na papíře má další oběť. Britský deník Independent vyjde v sobotu 26. března naposledy v tištěné podobě a dál bude provozovat už jen svou digitální verzi. Skončí také jeho nedělník, který čtenáři naposledy dostanou 20. března. Independent měl na britském trhu zdaleka nejslabší pozici, denně prodával kolem 56 tisíc výtisků a v neděli 93 tisíc. Vydavatel zároveň oznámil, že prodal nízkorozpočtové noviny “i”, z jejichž výnosů částečně pokrýval investice do internetových stránek Independentu. Deníku “i” se přitom dařilo výrazně lépe než jeho staršímu bratrovi, v prosinci průměrně prodával 268 tisíc výtisků.

×

Dokáže tohle váš hot dog?

Starší článek

Placené služby na TV nás neberou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Albert

Albert láká mistry grilování v nové kampani na kvalitní suroviny

Albert dnes spouští novou kampaň na letošní grilovací sezónu. Ve spolupráci s agenturou VCCP vznikly čtyři televizní spoty, které adaptují známé světové i…
21. 4. 202121. 4. 2021
Akce

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více