Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

10. Fagor si vybral Besocial a chce být víc vidět

Redakce MAM29. 2. 20169. 7. 2019

Španělská značka spotřebičů pro domácnost Fagor oznámila, že v letošním roce plánuje výrazné navýšení svých komunikačních aktivit v ČR. Cílem nové brandové komunikace a taktických produktových kampaní je posílení image značky zejména mezi mladšími uživateli. Produktové kampaně, jejichž těžištěm bude zejména on-line komunikace, budou doplněny brandovou komunikací v outdooru, rozhlase a také v on-linu. Pro spolupráci si Fagor vybral digitální komunikační agenturu Besocial, která se osvědčila na dílčích projektech už v loňském roce. Besocial bude zajišťovat kompletní strategii, plánování a realizaci kampaně včetně vytvoření zcela nového komunikačního konceptu značky. První výstupy spolupráce se začnou objevovat v březnu.

×

Mistři virálních videoklipů si podmanili Facebook

Starší článek

Mám štěstí na lidi, kteří mě posouvají dál, říká Barbora Balgová. Na svou šanci ovšem v koutě nečekala

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Xavi Cabrera

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více