Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Nové řešení nemusí mít výsledky. Ukazuje, co je možné a co budou za deset let dělat všichni

Redakce MAM25. 1. 20169. 7. 2019

Jako dítě chtěl být „praktickým chemikem“. Jeho dědeček, doktor věd, mu totiž v nějakých pěti nebo šesti letech daroval v Německu zakoupenou sadu pro malé chemiky. Na přírodovědném gymnáziu ovšem narazil na „neprostupnou zeď organické chemie“ a přeorientoval se na humanitní vědy a jazyk.

Už při první hodině hudební výchovy mu učitel řekl, že má raději celý rok sedět v koutě a číst si. A to ho začalo bavit. K češtině a literatuře si pak přibral ještě angličtinu, kterou dokonce těsně po maturitě začal učit na soukromé jazykové škole. To už také studoval na bakaláře, konkrétně obor anglistika amerikanistika.

Ve druhém ročníku odjel na pobyt do Irska, kde se mu do rukou dostala kniha Viktora Pelevina Generace P, postmoderní román o prudkém historickém zlomu v Rusku a jeho následcích ve společnosti. A v téhle „knížce o ezoterice, drogách a komunikaci“ byl také odkaz na známou studii Positioning od amerických autorů Trouta a Riese. Markovi Linhartovi bylo dvaadvacet, a když ji dočetl, věděl, že chce dělat v reklamě.

Ve škole se jí mohl věnovat teoreticky, ale tušil, že to nebude stačit. Když se vrátil, domluvil si neplacenou stáž v reklamní agentuře. Jmenovala se Ogilvy.

„Bál jsem se, že reklama bude banda hypernamyšlených zkoksovaných magorů, které nebude zajímat nic než peníze a vlastní ega. Ale tak to není, ti lidi jsou úplně jiní. A máme tam absolventy ČVUT, literárních akademií nebo ty, kteří vystudovali kulový a od patnácti se živí sami,“ říká o Ogilvy Linhart, který byl od Nového roku jmenován kreativním ředitelem její divize OgilvyOne.

Ta byla původně založena jako podlinková agentura, dnes se ale profiluje jako digitálnětechnologická. Linhart v čele její kreativy nahradil Izraelku Danu Blumovou, která po roce a půl přešla do stejné agentury v Berlíně.

To však nešlo jen tak ráz na ráz. „Asi po půl roce po nástupu na stáž mi Tomáš Belko řekl, že by mě možná zaměstnal. Nastoupil jsem jako junior copywriter. Po roce mi z vizitky škrtli slovo juniorní. A za další dva roky jsem si tam mohl přidat slovo senior,“ říká Linhart, který je přesvědčen, že v kariéře v reklamě mu pomohlo především to, že se nenechá odradit neúspěchem, rychle se učí, je jazykově vybavený a taktéž dobrý prezentér. A se zmíněným výkonným kreativním ředitelem Belkem si taky výjimečně sedli. Devětadvacetiletý Marek Linhart je teď v Ogilvy čtvrtým rokem. Měl za tu dobu nabídky z jiných agentur? „Samozřejmě. Kdybych je neměl, byl by to důkaz, že něco dělám špatně.“

Marek Linhart
kreativní ředitel, OgilvyOne

Zavřít reklamu

No to snad ne, ona na mě vybalila, že nám hoří barák!

Starší článek

Ačkoliv hybridní televize nebyla „láska na první pohled“, nakonec jejímu kouzlu podlehl

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: YouTube - kancelář prezidenta Ukrajiny

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202219. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.