No to snad ne, ona na mě vybalila, že nám hoří barák!

18. 1. 2016 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

V americkém městě Tulsa ve státě Oklahoma shořel dům a jeho obyvatelé přišli nejen o střechu nad hlavou, ale i o všechny své věci. V podstatě okrajovou regionální zprávu však proslavila reportáž místní televize KOTV, jejíž kameraman požádal o komentář jednu z obyvatelek domu. Jistá Michelle Dobyneová neváhala a předvedla mu svéráznou půlminutovou hereckou etudu, během níž ve výrazně nadsazeném podání za použití grimas a až divadelního přehrávání dialogů popsala celou událost. Nahrávka nejdříve odbourala celou redakci, která se o ni pak podělila na Facebooku. Tam se rozšířila tak rychle, že během pouhých čtyř dnů zaznamenala 27,5 milionu kliknutí. Další kopie se objevily na YouTube, kde dokonce vznikl hudební remix. Novináři souběžně zorganizovali sbírku na pomoc Michelle, která teď se třemi dětmi spí v autě, i jejím sousedům.

„Vařila jsem jídlo, přišla kámoška a vybalila na mě, že slyší nějaký praskání. A já na ní: Cožeee? A ona: No jó! A tak já jí povídám: Ale né! A pak koukám, venku bosá ženská s dítětem – a ty jo, on fakt hoří barák! Tak to teda né, dneska né!“

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.