Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Live marketing jako etablovaný segment

Redakce MAM26. 10. 20159. 7. 2019

Ve druhé polovině září proběhla v ruském Petrohradu největší livemarketingová konference východní Evropy – třídenní Global Event Forum za účasti více než čtyř stovek odborníků z osmi evropských zemí a samotného Ruska. Každý den byl věnován jinému tématu, první rozvoji a vzdělávání trhu, druhý aktuálním trendům a třetí specifikům ruského trhu.

Solaris a jeho unikátní blog

Speciálně na druhý den a jeho úvodní keynote přednášku jsem se těšil asi ze všeho nejvíce. Juliuse Solarise, zakladatele světoznámého blogu nazvaného Eventmanagerblog, sleduji už několik let a považuji ho za nejvýznamnější blogera z našeho oboru na světe. Věnoval se nástrahám a efektivnímu využití technologií v oblasti live marketingu.

Björn G. Wigforss, globální eventový ředitel společnosti Microsoft, který svou prezentaci věnoval vnímání eventů z pohledu zadavatelů – jaké cíle musí splňovat, jak je správně sledovat a interpretovat. Moje přednáška se věnovala klíčové otázce živé zkušenosti, která je základním předpokladem pro úspěšnost eventu. Zajímavé showreely předvedl technologický a videomapping guru, animátor Jonathan Brigden, jehož poslední práci inspirovanou fantasy ságou Hra o trůny a promítanou na věž londýnského Toweru, obdivoval v květnu celý Londýn.

Lokálně inspirativní pohledy nabídly Olga Fokina, senior manažerka livemarketingové sekce společnosti Kaspersky Lab, a PR ředitelka mobilního operátora MegaFon Kerman Mandzhieva. Přiblížily postupy, které využívají jejich společnosti, a načrtly obecné trendy našeho segmentu – zapojení sociálních médií pro real time měření nálad návštěvníků, jejich aktivaci během a hlavně po samotné akci nebo otázku ideálního zapojení ambasadorů a celebrit.

Anastasia Makarkina, marketingová ředitelka společnosti ARNPO, načrtla ideální postupy při výběru a tendrování eventmarketingových agentur. Bylo zajímavé sledovat možné přístupy k výběrovým řízením, jejichž kritéria a průběh se stále liší region od regionu, stejně jako modely odměňování eventových partnerů.

V rámci analýzy dovedností event managementu rozebíral prezident Orange Group Igor Kutsenko jeden z nejkomplikovanějších projektů všech dob – štafetový běh s olympijskou pochodní, jehož logistika byla skutečně obdivuhodná.

Autor je výkonným ředitelem agentury Creative Pro


Björn G. Wigforss a jeho přednáška na téma Jak to děláme my v Microsoftu.

Zavřít reklamu

Eset nakládá, kdo to ale dává?!

Starší článek

Kampaň ve zkratce: Na jogurt potřebujete lžíci. Na reklamu pro něj taky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Packeta

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Eurobasket je víc než MS v hokeji

Mistrovství Evropy v basketbalu je největší akcí, jakou Česko může pořádat, tvrdí David Trávníček ze Sport Investu, který společně s federací událost připravuje.
24. 5. 202223. 5. 2022
Marketing

RTB je „největším únikem dat“ v historii

Data průměrného Evropana jsou denně v rámci „real-time bidding“ vystavena 376krát, ročně jsou takto exponovaná 71bilionkrát.
24. 5. 202223. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky
CMO Partners se stal Robert Chmelař

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.