Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Jaká je budoucnost mediálního byznysu? V Praze sdělí své vize Google i Axel Springer

Redakce MAM26. 10. 20159. 7. 2019

Jeden tvrdí, že Google ohrožuje tradiční vydavatelský byznys a mediálním domům bere obsah. Druhý míní, že Google nabízí nové příležitosti a jde mu o co nejlepší vztahy s vydavateli. Oba přijedou do Prahy na konferenci Forum Media, kde přednesou své keynote. Šestnáctý ročník, který se koná 19. listopadu, přivítá Christopha Keeseho, výkonného viceprezidenta vydavatelství Axel Springer, a Eera Korhonena, ředitele strategických partnerství v regionu EMEA ve společnosti Google.

Spor o ukázky z článků

Spor mezi Googlem a evropskými vydavateli se týká hlavně služby Google News, která poskytuje přehled nejnovějších zpráv. Ukazuje z nich titulky a perexy, po kliknutí pak uživatele přesměruje na zdrojový web. „Více než dvě třetiny lidí uvádějí jako důvod, proč používají vyhledávače, aktuální dění. A zároveň mnoha čtenářům stačí jen krátký přehled, který ukazuje Google. Nemůžeme tolerovat, že za tyto ukázky nechce vydavatelům platit,“ řekl k tomu Christoph Keese letos v květnu rakouskému deníku Kurier.

Spory o úryvky ze zveřejněných zpráv vedl Google v několika evropských státech. Ve Španělsku se rozhodl službu Google News raději úplně ukončit, protože měl podle nového zákona platit vydavatelům i za nejmenší možné ukázky z textů. „Služba Google News nám nevydělává peníze, nezobrazujeme na ní žádné reklamy. Nebylo proto udržitelné tuto službu za nových podmínek dál nabízet,“ prohlásila firma. Vydavatelům zkouší vyjít vstříc různými novými projekty sdruženými pod názvem Digital News Initiative. Uzavírá partnerství s velkými evropskými mediálními domy a pomáhá jim s inovacemi.

Peníze až na prvním místě

Konference Forum Media má letos podtitul „Peníze až na prvním místě“. Téma se prolíná celým programem, který se po vystoupení Christopha Keeseho a Eera Korhonena tradičně rozdělí do čtyř souběžných sálů.

V sále Marketing vystoupí Luis Monteiro z firmy Xerox, který se podělí o zkušenosti s investicemi globální společnosti do rozdílných mediatypů. Sál Média přinese například výsledky čerstvého průzkumu Millward Brown o multiscreeningu nebo debatu o videoreklamě. Agenturní sál se zaměří na investice do reklamy v roce 2016 nebo crossmediální měření. A konečně v sále Zákazník dojde na peníze ve velkých datech, věrnostní programy, aktivační marketing nebo nákupní chování.

Konferenci letos hostí Clarion Congress Hotel v pražských Vysočanech. Kompletní program celého dne je na webu www.events.economia.cz.

Hodně lidí čte shrnutí na Googlu a dál neklikne. Christoph Keese

Zavřít reklamu

Eset nakládá, kdo to ale dává?!

Starší článek

Kampaň ve zkratce: Na jogurt potřebujete lžíci. Na reklamu pro něj taky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Packeta

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Eurobasket je víc než MS v hokeji

Mistrovství Evropy v basketbalu je největší akcí, jakou Česko může pořádat, tvrdí David Trávníček ze Sport Investu, který společně s federací událost připravuje.
24. 5. 202223. 5. 2022
Marketing

RTB je „největším únikem dat“ v historii

Data průměrného Evropana jsou denně v rámci „real-time bidding“ vystavena 376krát, ročně jsou takto exponovaná 71bilionkrát.
24. 5. 202223. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky
CMO Partners se stal Robert Chmelař

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.