Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Jak získávat přátele a působit na lidi. #Mladé a #na sítích

Redakce MAM19. 10. 20159. 7. 2019

Sháněly jsme nedávno s kolegyní juniora na výpomoc. Oslovila jsem kolegy z PR, zda by pro nás neměli tip, a jedna známá, zkušená mluvčí, trefně poznamenala: „S touhle mladou generací je to těžké. Každý by je chtěl oslovit a nikdo pořádně neví jak.“ A je tedy pravda, že na komunikaci některých firem je #zoufalství znát #čím #dál #víc.

Možná je vaše značka na sociálních sítích jako doma. Facebook a Twitter jsou pro vás už trochu nuda, na Instagramu máte desítky tisíc followerů a youtubeři vaše produkty milují. I Snapchat jste pochopili, i když jste si při pokusu o jeho ovládnutí začali poprvé v životě připadat staří.

Pokud je to tak, máte štěstí. V opačném případě je dobré si uvědomit, že trendy se v téhle oblasti mění opravdu rychle, nehledě na to, že každá sociální síť má svoje nepsaná pravidla, která není radno při komunikaci značky porušit. Jinými cestami však budete generaci narozenou ve stejné době jako Google oslovovat obtížně.

Mimochodem, věděli jste, že podle oficiálních statistik používá Instagram 53 procent internetové populace mezi 18 a 29 lety? V Česku je přitom často mimo zorné pole jako „sociální síť pro holky“.

Jak tedy nechybět a nechybovat u něčeho důležitého? Rada, která se mi osvědčila hned u několika klientů: podívejte se nejdřív mezi mladší kolegy. Dost možná mezi nimi najdete jedince, který má danou sociální síť v malíčku. Dohodněte si s ním základní pravidla komunikace a pak mu firemní profil s důvěrou svěřte. Třeba máte mezi kolegy hvězdu Instagramu, která vám svým vlivem pomůže při rozjezdu, aniž byste museli složitě zjišťovat, jak se jako značka mezi mladými neztrapnit.

Využití influencerů na dané síti je vůbec osvědčeným trikem, jak získat větší vliv. Poohlédněte se, zda mezi nimi nemáte zákazníky, komunikace se pak navazuje daleko jednodušeji. Některému z nich na chvíli půjčte profil své značky a sledujte, co se bude dít.

Dosah si na sociálních sítích samozřejmě můžete i zaplatit, nejnověji to jde na Instagramu. Když ale neznáte ona nepsaná pravidla, bude to nejspíš trapas.

Michala Gregorová, píáristka na volné noze a v Nejsmeagentura.cz

Zavřít reklamu

Knedlo zelo Maestro

Starší článek

Z Hypoteční banky do Plzeňského Prazdroje. A zase zpátky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: YouTube - kancelář prezidenta Ukrajiny

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202219. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.