Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

České YouTube si v létě dalo Fofolu. Spoty Zaraguzy zabodovaly

Redakce MAM12. 10. 20159. 7. 2019

Letní YouTube Ads Leaderboard za měsíce červenec, srpen a září pokračuje spanilou jízdou Kofoly, která už v minulém čtvrtletí letošního roku obsadila přední místa.

Tentokrát jde ještě dál a v našem žebříčku se jasně umístila na prvních pěti pozicích nejsledovanějších a nejoblíbenějších reklamních videí. Tajemství úspěchu Kofoly je v tomto případě jasné – krátké vtipné video a velmi snadná cesta k videím dalším. Právě díky doporučeným videím a chytře sestavenému playlistu pak uživatelé zhlédli s velkou pravděpodobností celou sérii.

V důsledku raketového nárůstu zhlédnutí v krátkém čase pak YouTube začalo nabízet videa uživatelů na své vstupní stránce i na dalších místech. Zdá se, že agentura Zaraguza, která kampaň pro Kofolu vytvořila, zjistila, co na YouTube funguje, a tento magický vzorec s úspěchem již poněkolikáté opakuje.

Spoty si diváci přímo hledali

Reklama Idelynu na šesté příčce je pro některé překvapením a po přečtení komentářů by se mohlo zdát, že organická zhlédnutí si značka zajistila vtipkováním na svůj účet.

Z detailního prozkoumání chování diváků však vyplývá, že přišli přímo z vyhledávání. To by mohlo ukazovat, že je produkt zaujal v televizi nebo jiných médiích a následně si ho vyhledali na Googlu nebo YouTube. Zástupcem delšího videa je Jobs.cz s písní Jiřího Buriana – 890 palců nahoru, 97 dolů a 62 komentářů.

Gratulace Jobs.cz k takovému zapojení uživatelů. Lego je již stálicí v našem žebříčku, tentokrát s reklamou, kterou používá i v televizi. DC Shoes video o motocyklové jízdě v oceánu oběhlo téměř celý svět a brzy se dostane na 20 milionů zhlédnutí. Oblíbené bylo i mezi českými uživateli.

Nivea, která žebříček uzavírá, buduje svůj obsah na YouTube již více než dva roky. Krátké video s návodem na letní účes bylo oblíbené i přesto, že se jedná o lokalizovaný zahraniční obsah. Inspiruje se tím nejlepším od YouTube vlogerek. Je krátké, výstižné a s výraznými popisky. Jen škoda že Nivea nedovoluje pod svými videy komentáře, uživatelé alespoň palci nahoru dávají najevo, že se jim video líbí.

Autorka je brand sales activation specialist v českém Googlu

Zavřít reklamu

GALERIE NÁPADŮ

Starší článek

V boxu i v byznysu musíte být ve střehu, v agentuře je však lepší diplomacie, říká Martin Kula

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Everli

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Komerční banka a PRE poměřují síly v Brandmintonu

V prvním díle kreativní soutěže Art Directors Clubu vymýšlejí týmy velkých zadavatelů kampaně na Vodu proti depresím. Komu dáte svůj hlas?
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Ukrajince potřebujeme více než oni nás

Jejich příchod je obrovská příležitost, šance položit základ nové, různorodější, tvořivější a odolnější společnosti, píše Jan Binar.
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Pepsi po deseti letech končí jako sponzor poločasové show Super Bowlu

Nápojářský gigant Pepsi už nebude sponzorem každoroční poločasové bombastické show během finále Super Bowlu. S ligou amerického fotbalu NFL však podepsal…
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News
DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.